کد خبر : 1787174 | 30 مهر 1400 ساعت 17:15 | 9.1K بازدید | 7 دیدگاه

شاگردان عنایتی در لیگ برتر هم ترک عادت نکردند

مورد جالب هوادار؛ این تیم زیر توپ نمی زند

تیم فوتبال هوادار در هفته اول لیگ برتر نمایش جالب توجهی برابر تیم قدرتمند استقلال داشت.

مورد جالب هوادار؛ این تیم زیر توپ نمی زند

به گزارش ورزش سه، هوادار با وجود تمام مشکلات مالی و شرایطی که در فصل گذشته لیگ یک داشت، موفق شد در نهایت جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند تا استان تهران بعد از سال ها یک نماینده جدید را در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد.


هوادار بعد از فروش امتیاز خود به اسپانسر فصل گذشته استقلال حالا شرایط بهتری از نظر مالی پیدا کرده است اما رضا عنایتی در نهایت ترجیح داد بدون توجه به نام ها و جذب ستاره ها، تیمی منسجم را روانه بازی های لیگ برتر کند و ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه این تیم در هفته اول لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشتند.


هوادار حتی می توانست برابر استقلال بازنده نباشد، اگر ضربه زیبای جعفر سلمانی چند سانتی متر زاویه می گرفت و توپ به بیرون می رفت ولی هرچه که بود نمایش شاگردان رضا عنایتی در هفته اول لیگ برتر فراتر از انتظار بسیاری از کارشناسان فوتبال بود.


اما وجه برتری هوادار در بازی با استقلال چه بود؟ در این بازی رضا عنایتی پرس از بالا را در دستور کار قرار داد و در واقع در طول 90 دقیقه بازی آبی ها کمتر فرصت بازیسازی از عقب زمین را پیدا کردند و همین مساله باعث شد روند موقعیت سازی آنها با مشکل روبرو شود.


به جز این می توان از علاقه رضاعنایتی به بازی روی زمین نام برد، تیمی که در طول 90 دقیقه برابر یکی از بهترین تیم های لیگ کمتر از سانتر از کناره ها استفاده کرد و از آن مهمترین اینکه شاگردان رضا عنایتی حتی در شرایطی که از حریف خود عقب بودند هم از خط دفاع زیر توپ نمی زدند و تلاش می کردند که بازیسازی کنند.


این موضوعی است که خیلی ها را به آینده تیم تازه تاسیس هوادار امیدوار کرده است و باید دید اهداف تاکتیکی رضا عنایتی برای هفته های آینده چه خواهد بود و آیا او می تواند با هوادار رتبه خوبی کسب کند یا نه هرچند که به نظر می رسد هدف اول این تیم برای سال اول بقا در لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها