کد خبر : 1787190 | 30 مهر 1400 ساعت 17:54 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرچشمه میزبان جدید لیگ برتر(عکس)

ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه باید تا ۴۸ ساعت آینده آماده میزبانی از یک مسابقه لیگ برتری شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان پس از یک سال حضور در لیگ برتر که بازی‌های خود را در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌کرد، بخاطر ممنوعیت انجام مسابقه در چمن مصنوعی اقدام به تعویض چمن کرد که تا انجام این تغییرات، سرچشمه را به‌عنوان محل میزبانی خود انتخاب نمود.

 

ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه که آخرین بار ۹ سال و نیم قبل میزبان مسابقات لیگ برتری مس سرچشمه بود، حالا با درخواست باشگاه مس رفسنجان قرار است دوباره پذیرای این بازی‌ها باشد.

 

این استادیوم که یک طرف آن هیچ‌وقت سکوی تماشاگران نداشته و در سمت دیگر جایگاه ویژه و ... دارد، باید تا شروع نخستین مسابقه خانگی مس رفسنجان نواقص خود را رفع کند تا بتواند میزبانی از لیگ برتر را داشته باشد.

 

باشگاه مس رفسنجان در روزهای اخیر و پس از بازدید فریبرز محمودزاده، نماینده سازمان لیگ اقدام به رفع نواقص ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه کرده و کارگران آن به‌صورت سه شیفته در حال کار هستند تا این استادیوم را به دیدار روز یکشنبه مس رفسنجان برابر شهرخودرو مشهد برسانند.

 

ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برخلاف استادیوم شهدای صنعت مس رفسنجان، دو زمین چمن طبیعی دارد که زمین شماره یک آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است ولی باید دیگر نواقص این ورزشگاه برای لیگ برتر رفع شود که به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این اتفاق بیفتد.

 

1656840

 

1656841

 

1656842

 

1656843

دیدگاه‌ها