کد خبر : 1787197 | 30 مهر 1400 ساعت 18:56 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: لوکاکو و ورنر در دو بازی آینده غایب هستند

توماس توخل، سرمربی چلسی، اعلام کرد که روملو لوکاکو و تیمو ورنر قادر به همراهی این تیم در دو بازی آینده نیستند.

توخل: لوکاکو و ورنر در دو بازی آینده غایب هستند

به گزارش "ورزش سه"، این دو مهاجم چلسی در جریان پیروزی 0-4 این تیم برابر مالمو در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان  مصدوم شده و زمین بازی را ترک کردند.

کریستین پولیسیچ نیز در بازی فردای این تیم برابر نوریچ در زمین حاضر نخواهد بود چرا که پیش از این از ناحیه مچ پا مصدوم شده و هنوز دوران ریکاوری خود را به صورت کامل پشت سر نگذاشته است.

توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی روز شنبه برابر نوریچ در پاسخ به سوالی درباره شرایط لوکاکو و ورنر گفت:« سوال شما را کمی طولانی‌تر کرده و شرایط پولیسیچ را نیز در آن شرح می‌دهم. همگی آنها در بازی فردا غایب هستند و به احتمال زیاد بازی برابر ساوتهمپتون را نیز از دست می‌دهند. پس از آن باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

 

1656623

 

این مربی آلمانی در ادامه اضافه کرد:« چیزی که می‌توانم با قطعیت به شما بگویم این است که ورنر و لوکاکو روند درمان را آغاز کرده‌اند، شرایط مثبت است و نگرانی وجود ندارد اما قطعا نمی‌توانند در دو بازی آینده در زمین حاضر باشند. این که پیش بینی کنیم بازیکنان چقدر از میادین دور خواهند بود منطقی نیست چون چیزی کاملا مشخص نیست. ممکن است مدت زمان دوری آنها کمتر از حالت معمول باشد یا بیشتر طول بکشد. هر دو شرایط خوبی دارند و نگران نیستند.»

توخل پیش از بازی برابر مالمو مدعی شده بود که لوکاکو در طول وقفه دیدارهای ملی بیش از حد به بازی گرفته شده و همین موضوع خسته‌اش کرده اما گفت که از استفاده از این بازیکن در برابر مالمو پشیمان نیست.

توخل اظهار داشت:« لوکاکو از نظر روحی کمی بیش از حد به بازی گرفته شده است اما این به معنا نیست که ما باید به او استراحت می‌دادیم. جورجینیو و میسون مونت نیز در همین شرایط هستند. ما باید ساختار و تفکر مناسب را فراهم کنیم تا او بتواند صرفا آخرین ضربه را به توپ زده و از شم گلزنی‌اش استفاده کند.»

دیدگاه‌ها