کد خبر : 1787208 | 30 مهر 1400 ساعت 19:27 | 63.5K بازدید | 5 دیدگاه

طارمی پاس داد؛ دیاز مشتری پیدا کرد

مدیران نیوکاسل در حال بررسی شرایط لوییس دیاز، مهاجم پورتو، هستند تا پیشنهادی را به این بازیکن ارائه دهند.

طارمی پاس داد؛ دیاز مشتری پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، پروژه نیوکاسل آغاز شده و آنها به دنبال جذب بازیکنانی هستند تا بتوانند با بهترین تیم‌های دنیا رقابت کنند.

 
در همین راستا رسانه پرتغالی اسپورتی وی مدعی شده که این تیم انگلیسی قصد دارد برای جذب لوییس دیاز در فصل آینده اقدام کند، فصلی که این تیم در آن به دنبال حضور در جمع چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود. 


گفته می‌شود نیوکاسل در نظر دارد که قراردادی 80 میلیون یورویی را برای این وینگرکلمبیایی ارائه کند. پورتو برای صدور اجازه جدایی این بازیکن خواهان دریافت چنین مبلغی است چون آنها می‌دانند که او یکی از بهترین ستاره‌های تیم‌شان است و توجه باشگاه‌های بسیاری را جلب خواهد کرد. 


پس از حضور محمد بن سلمان در راس باشگاه نیوکاسل، انتظار می‌رود که خریدهای بزرگی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یا تابستان سال آینده انجام شود. لوییس دیاز پیشنهادی از اورتون نیز داشت که پورتو حاضر به پذیرش آن نشد. 


برخی منابع خبری پیش از این مدعی شده بودند که باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ، بارسلونا و لیورپول نیز شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. این در حالی است که پاس گل مهدی طارمی در این هفته به این بازیکن منجر به باز شدن دروازه میلان شد و سه امتیاز را در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان برای پورتو به ارمغان آورد. 


با این حال به نظر می‌رسد که دیاز در حال حاضر تنها به پورتو و همراهی با این تیم در رقابت‌های لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان فکر می‌کند و به دنبال کمک به این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم است.

دیدگاه‌ها