کد خبر : 1787220 | 30 مهر 1400 ساعت 20:10 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

حکم دادگاه بنزما یک ماه دیگر اعلام می‌شود

حکم کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید ، نزدیک به یک ماه دیگر از سوی دادگاه اعلام خواهد شد.

حکم دادگاه بنزما یک ماه دیگر اعلام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 33 ساله متهم است که در جریان باج‌گیری از متئو والبوئنا، یکی از هم تیمی‌های سابقش در تیم ملی فرانسه، بر سر ویدیویی غیراخلاقی دخیل بوده است.

در آخرین روز برگزاری جلسه دادگاه، وکلای این بازیکن اتهامات وارده به او را کاملا رد کردند و تاکید داشتند که مسئولان پرونده باید به دور از هیاهوی رسانه‌ای شواهد را به دقت بررسی کنند.

دادستانی فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که در صورت اثبات اتهام این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی او باید به 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه شود. این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ممکن است این بازیکن به پنج سال حبس محکوم شود.

دادگاه مربوط به پرونده والبوئنا در روز چهارشنبه آغاز شد اما بنزما به دلایل حرفه‌ای و بازی حساسی که رئال مادرید روز یکشنبه در نوکمپ برابر بارسلونا در پیش دارد در این دادگاه حاضر نشد اما تمامی افرادی که در این پرونده متهم بودند در جلسات برگزار شده حضور پیدا کردند.

 

1656830

 

بنزما که به واسطه همین اتهام از سال 2016 تا امسال به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود، با این اتهام روبروست که نقشی شبیه به واسطه را بین گروهی که در حال تهدید والبوئنا به پخش فیلم غیراخلاقی او بودند با این بازیکن ایفا کرده و سعی کرده پولی را از این بازیکن دریافت کند.

این ستاره رئال مادرید همواره این اتهامات را رد کرده و مدعی شده که همواره سعی کرده بود به این بازیکن برای حل مسئله کمک کند و به او هشدار داده بود که با افراد بسیار مجرمی روبرو است. با این حال برخی از مقامات دادگاه باور دارند که این بخشی از تلاش بنزما برای باج‌گیری از هم تیمی‌اش بوده است.

حکم نهایی دادگاه در تاریخ 24 نوامبر (سوم آذرماه) اعلام خواهد شد و بنزما در آن زمان متوجه خواهد شد که آیا به حکم 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو محکوم خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها