کد خبر : 1787221 | 30 مهر 1400 ساعت 20:26 | 21K بازدید | 4 دیدگاه

تلاش‌های بی‌ثمر دونده فولاد؛

شماره سه، ساسان در سد سید جلال (عکس)

وینگر تیم فولاد خوزستان با وجود دوندگی بسیار نتوانست تیمش را از شکست خانگی نجات دهد.

شماره سه، ساسان در سد سید جلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد در اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم مقابل میهمانش پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست خورد. قهرمان جام حذفی فصل گذشته که با حفظ ستاره هایی چون ساسان انصاری، شیمبا و پاتوسی به دنبال رقم زدن شروعی خوب در فصل جدید بود در رسیدن به این مهم ناکام ماند و تلاش ستاره های این تیم هم راه به جایی نبرد.

 

یکی از چهره هایی که عبدالله ویسی امید زیادی به درخشش او داشت، ساسان انصاری بود؛ وینگر باتجربه فولاد که قرارداد خود را به مدت دو سال با این تیم تمدید کرده در این فصل هم شماره 3 را برای خود انتخاب کرده است؛ شماره ای که پس از ترک پرسپولیس در لیگ شانزدهم آن را در فولاد به تن کرده بود.

 

1656899

 

ساسان انصاری در طول بازی امشب یکی از فعال ترین بازیکنان فولاد بود و با دوندگی بسیار سعی در نفوذ به عمق دفاع پرسپولیس و موقعیت سازی برای خود و دیگر عناصر تهاجمی تیم فولاد داشت؛ سد محکمی به نام سید جلال حسینی اما در نبرد تن به تن با وینگر فولاد موفق تر عمل کرد و اجازه خودنمایی به این بازیکن را نداد.

 

ساسان انصاری که نامش در ترکیب اصلی فولاد دیده می شد، تا پایان مسابقه نیز در میدان حضور داشت و به ویژه در نیمه دوم که فولاد از پرسپولیس عقب افتاده بود، تلاش زیادی کرد تا در فاز تهاجمی به نفع تیمش کار کند ولی موفق به این کار نشد.

 

1656898

دیدگاه‌ها