کد خبر : 1787229 | 30 مهر 1400 ساعت 20:44 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: اخراج نشدن بازیکن پالاس قابل قبول نبود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، همچنان از تصمیم داور در دیدار برابر کریستال پالاس ناراحت است.

آرتتا: اخراج نشدن بازیکن پالاس قابل قبول نبود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و کریستال پالاس در چارچوب رقابت‌های هفته گذشته لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با گل الکساندر لاکازت در دقایق پایانی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در صحنه‌ای از این بازی جیمز مک‌آرتور، بازیکن پالاس، ضربه محکمی به ساق پای بوکایو ساکا زد که باعث شد این بازیکن توان ادامه کار در نیمه دوم را نداشته باشد و از زمین بازی بیرون برود. اما داور تصمیم گرفت که مک‌آرتور نیازی به دریافت کارت قرمز ندارد.

آرتتا در کنفرانس خبری خود درپاسخ به سوالی درباره تصمیم داور گفت:« ما با داوران در ارتباط بودیم و اتحادیه داوران به ما توضیح دادند که چرا دخالتی در این اقدام نداشتند. وقتی خطای واضحی صورت می‌گیرد، آنها باید دخالت کنند اما این کار را نکردند. از نظر من این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.»

 

1656909

 

او همچنین درباره شرایط ساکا اضافه کرد:« ما امروز شرایط این بازیکن را ارزیابی کردیم تا ببینیم که او در چه حال است. همه چیز به پزشکان تیم و خود او بستگی دارد که ببینند آیا می‌تواند به موقع آماده شود و چه احساسی در حین تمرین امروز خواهد داشت. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و بارها اهمیتش را برای تیم به نمایش گذاشته است.»

صحنه خطا روی ساکا کمتر از یک دقیقه پس از این رخ داد که این بازیکن به دلیل انجام خطایی بسیار آرام‌تر با کارت زرد داور جریمه شده بود. با این حال لیگ برتر و اتحادیه داوران تصمیم گرفتند که جریمه بیشتری را برای مک‌آرتور در نظر نگیرند. توپچی‌ها امشب در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در برابر استون ویلا قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها