کد خبر : 1787264 | 01 آبان 1400 ساعت 00:38 | 50.6K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش علی قلی در برد شارلروا؛

آتش‌بازی قلی‌زاده در بازی جنجالی بلژیک

ستاره ایرانی شارلروا در جریان برتری تیمش برابر سرایینگ نمایش درخشانی داشت.

آتش‌بازی قلی‌زاده در بازی جنجالی بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک جمعه شب با انجام یک بازی وارد هفته دوازدهم شد که طی آن، تیم فوتبال شارلروا با بهره‌مندی از علی قلی‌زاده در ترکیب ابتدایی خود از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه دو پایرای مقابل تیم رده چهاردهمی سرایینگ قرار گرفت.

 

علی قلی‌زاده که پنج شب قبل و در نخستین مسابقه پس از فیفادی یک گل تماشایی برابر خنک به ثمر رسانده بود، امشب هم بهترین بازیکن تیمش در جریان برتری پُر گل مقابل سرایینگ لقب گرفت و نمایش خوبی داشت.

 

ستاره ایرانی شارلروا در دقیقه ۹ این دیدار با یک حرکت تکنیکی از سد مدافع مقابل خود عبور کرد و به نیکولسون پاس داد تا این بازیکن گل اول این تیم مقابل سرایینگ را به ثمر رساند.

 

1656978

 

شارلروا پس از این گل بازهم کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۲۳ توسط علی قلی‌زاده گل دوم را وارد دروازه سرایینگ کرد و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر خاتمه یافت.

 

ریوتا موریوکا در دقیقه ۵۱ سومین گل شارلروا را به ثمر رساند، اما هشت دقیقه پس از این اتفاق بخاطر پرتاب اشیاء به زمین و با دستور داور بازی متوقف شد و در آستانه نیمه تمام ماندن قرار داشت، اما پس از حدود ۱۰ دقیقه مجددا از سر گرفته شد.

 

یاران قلی‌زاده پس از یک تساوی و یک پیروزی طی دو هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک، امشب هم به برتری ۳ بر یک مقابل سرایینگ دست یافتند تا ۲۰ امتیازی شوند و موقتا در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرند.

 

علی قلی‌زاده که در دیدار با سرایینگ حضور ۶۲ دقیقه‌ای در زمین داشت، توانست چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند و نخستین پاس گل‌اش در ژوپیر لیگ را هم بدهد.

دیدگاه‌ها