کد خبر : 1787266 | 01 آبان 1400 ساعت 00:48 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

یک امتیاز یاران علیپور پرید

ماریتیمو علی‌رغم بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود مقابل ویتوریا گیمارش شکست خورد.

یک امتیاز یاران علیپور پرید

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته نُهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو در حالی که علی علیپور را پس از دو هفته نیمکت‌نشینی دوباره در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲:۴۵ جمعه شب با ویتوریا گیمارش رده هفتمی دیدار کرد.

 

یاران علیپور در دقیقه ۷۶ دروازه خود را باز شده دیدند، اما در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر رساندند و در آستانه کسب امتیاز قرار گرفتند که این مساوی هم از دست آنها رفت.

 

ماریتیمو تنها یک دقیقه پس از زدن گل تساوی دروازه خود را باز شده دید تا دیدار خارج از خانه مقابل ویتوریا گیمارش را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کند و با ۷ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

 

تیم فوتبال ماریتیمیو در شرایطی نتوانست مقابل ویتوریا گیمارش به برتری برسد که در ۶ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال نیز در کسب پیروزی ناکام بود و چهار مساوی و دو شکست داشت و همچنین در دیدار اخیرش در جام حذفی نیز مغلوب شده بود.

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو در نُهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال که پس از دو مسابقه به ترکیب بازگشته بود، حضور ۹۰ دقیقه‌ای در دیدار برابر ویتوریا گیمارش داشت که نتوانست آمار دو گل زده‌اش در این فصل را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها