کد خبر : 1787272 | 01 آبان 1400 ساعت 09:00 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان فقط قول داده‌اند

یوسفی: هنوز با هیچ تیمی در لیگ قرارداد نبسته‌ام

سنگین وزن تاریخ‌ساز کشتی فرنگی ایران می‌گوید که تا امروز هر مراسمی که بوده، از سوی دوستانش و بزرگان شهر بوده و مسئولان بابل فقط قول داده‌اند که جوایزی را به مدال آوران اهدا کنند.

یوسفی: هنوز با هیچ تیمی در لیگ قرارداد نبسته‌ام
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از استقبال فوق العاده‌ای که مردم از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در فرودگاه داشتند، به نظر می‌رسید که قهرمانان کشتی در شهرها و استان‌های‌شان نیز به اندازه افتخاراتی که در مسابقات جهانی 2021 نروژ کسب کرده‌اند، مورد تقدیر قرار گیرند، اما این‌طور که پیداست آنها تا امروز آنطور که انتظار می‌رفت از سوی مسئولان شهری و استانی تشویق نشده‌اند.
 

طی این روزها عنوان می‌شد که علی‌اکبر یوسفی بعد از کار بزرگی که در اسلو انجام داد و برای اولین بار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران را صاحب مدال طلای جهانی کرد، پاداش و جوایز میلیاردی دریافت کرده اما این کشتی‌‌گیر بابلی تاکید کرد که آن چیزی که در فضای مجازی در مورد جوایزش عنوان شده، صحت ندارد.

 

یوسفی در این خصوص به تسنیم گفت: من از تمام دوستانم که در این ایام به من محبت داشتند و شرمنده‌ام کردند، ممنونم. ان شاءالله که بتوانم محبت و مهربانی آنها را در مسابقات آتی با مدالی دیگر جبران کنم. کسانی که تا امروز به من محبت داشتند، مسئولان شهری و استانی نبودند، بلکه دوستانم و بزرگان شهر بودند که همه دوستان دلی و از روی محبت‌شان جوایزی به من دادند. مسئولان کاری نکردند و فعلا که قول‌هایی داده‌اند.

وی همچنین در مورد اینکه با کدام تیم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت خواهد کرد، تاکید کرد: هنوز قراردادی نبسته‌ام، مشخص نیست دور رفت کشتی بگیرم، باید ببینم تمریناتم را از چه زمانی آغاز می‌کنم.

دیدگاه‌ها