کد خبر : 1787277 | 01 آبان 1400 ساعت 09:36 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: از بازیکنانم راضی هستم اما باید بهتر شویم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی برابر استون ویلا از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد.

آرتتا: از بازیکنانم راضی هستم اما باید بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و استون ویلا شب گذشته اولین بازی از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر را در ورزشگاه امارات برگزار کردند و این دیدار در نهایت با پیروزی 1-3 توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا در حالی که در هفته‌های ابتدایی عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته بودند، موفق شدند با کسب چند پیروزی در هفته‌های اخیر و خصوصا فرار از شکست در دیدار هفته قبل برابر کریستال پالاس در دقایق پایانی شرایط خود را بهبود ببخشند.

این مربی جوان اسپانیایی پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« چیزی که بیشتر از همه در بازی امشب پسندیدم، نحوه واکنش تیم بود، این که چطور بازی را به پایان بردیم و رفتار آنها در رختکن چگونه بود. این را قبول داریم که ما واقعا به اندازه کافی خوب نبودیم اما بازی بسیار خوبی را در بعضی مناطق زمین به نمایش گذاشتیم. ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم اما این نباید توجیهی برای عملکرد ما باشد.»

 

1644727

 

آرتتا در ادامه اضافه کرد:« ما نمی‌توانیم سن تیم را تغییر دهیم، بنابراین نباید از چنین جملاتی به عنوان توجیه استفاده کنیم. ما باید متوجه شویم که چرا بعضی اتفاقات در بازی رخ می‌دهد، راه‌حل درست را پیدا کنیم و سپس به اصلاح اشتباهات تیمی بپردازیم و باور داشته باشیم که بازیکنان می‌توانند در بهترین سطح بازی کنند چون واقعیت این است که چنین توانایی دارند.»

آرسنال با کسب سه امتیاز این بازی توانست خودش را هم امتیاز با منچستریونایتد کند، هرچند یک بازی بیشتر از این تیم انجام داده و همچنان با تفاضل گل کمتر سه رده پایین‌تر در جایگاه نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده است.

دیدگاه‌ها