کد خبر : 1787281 | 01 آبان 1400 ساعت 09:49 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم امانت دار خوبی باشم

ابراهیم زاده: در یکسال چهار بار دیده می شویم!

کاپیتان این فصل ذوب‌آهنی‌ها می‌گوید امیدوار است از بازوبند که یک امانت محسوب می شود به خوبی نگهداری کند.

ابراهیم زاده: در یکسال  چهار بار دیده می شویم! 

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن موفق شد در دقایق پایانی صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد و دست پر به اصفهان برگردد مسعود ابراهیم‌زاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: پیش از فصل تمریناتمان را زودتر از تمام تیم ها شروع کردیم و بازی‌های دوستانه زیادی انجام دادیم. تیم ما از لحاظ بدنی، شخصیتی و روحی خیلی خوب بود. صنعت نفت تمریناتش را دیرتر از ما شروع کرده بود و ما بهتر بودیم و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و سوار بر بازی بودیم و یک توپ را به تیرک دروازه خورد و ریباندش صد در صد پنالتی بود که داور نگرفت ولی خدا را شکر که در نهایت توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز اول فصل را بگیریم. خیلی مهم است که بازی های اول فصل را ببریم تا تیم شخصیت بگیرد و در ادامه می تواند کمکمان کند.


او که با جدایی وحید محمدزاده و خداحافظی قاسم حدادی‌فر کاپیتان سبز پوشان اصفهانی شده در این باره ادامه داد: زیاد به این جور مسائل توجه نمی کنم. بازوبند کاپیتانی امانتی در دست من است و بر بازوی بزرگان بوده. قاسم حدادی فر به نوعی صاحب ذوب آهن است و از بچگی در این تیم بوده و همه مردم دوستش دارند. بازوبند کاپیتانی دست به دست می شود و امیدوارم امانت دار خوبی باشم و نتایجی که در دو سال اخیر گرفتیم و در شأن ذوب آهن نبود را جبران کنیم.

 

1548009


این بازیکن در خصوص حضور سه بازیکن شان در اردوی تیم ملی امید و غیبت آنها در دیدار حساس با استقلال گفت: قرارداد باشگاه استقلال و ذوب آهن درخواستی برای تعویق بازی بدهند و من نظری در این باره ندارم زیرا اتفاقاتی است که بین دو باشگاه می‌افتد. ما همه جوره آماده بازی هستیم و ۲۵ بازیکن کاملا آماده داریم. اگر بازیکنان ملی‌پوش ما باشند بیشتر کمک مان می کنند اگر نباشند جایگزین آنها را داریم و هر تصمیمی بگیرند ما قبول می‌کنیم.


ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار با استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ ‌برتر افزود: بازی سختی است. همه تیم ها در کل لیگ فقط ۴ بار آن هم در بازی‌های رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپولیس که پخش مستقیم است دیده می‌شوند و این موضوع انگیزه مضاعفی به بازیکنان می دهد و دوست دارند که روی فرم و برنده باشند. ما صد در صد برای برد می‌رویم و قطعا می‌توانیم این کار را انجام بدهیم، در وهله اول امیدوارم هر دو تیم صحیح و سلامت از زمین بیرون بیایند و آن تیمی که برنده است و از موقعیت هایش استفاده کرده ذوب آهن باشد.

دیدگاه‌ها