کد خبر : 1787286 | 01 آبان 1400 ساعت 10:15 | 46.1K بازدید | 5 دیدگاه

پیشنهاد مالی لیون به سردار آزمون فاش شد

سایت چمپیونات روسیه پیش بینی کرد که لیون در ژانویه به طور رسمی با سردار آزمون وارد مذاکره خواهد شد و در نهایت او را به عنوان یک بازیکن آزاد در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، این سایت با فلاش بک به گذشته نوشت که در ابتدای فصل و در حالی که سایت ترانسفر مارکت ارزش بازیکن ایرانی را 25 میلیون یورو بر آورد کرده بود لیون حاضر بود 16 میلیون یورو به زنیت بدهد اما با وجود این آمادگی هیچ گاه این نقل و انتقال انجام نشد. حتی پیش از شروع اولین بازی تیم ملی در برابر سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 که در استادیوم آزادی تهران برگزار شد اینطور اعلام شد که سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی در لیون به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق خواهد شد در حالی که بعد مشخص شد سردار آزمون بعد از انجام بازی برای زنیت به زادگاه خود رفت تا چند روزی استراحت کند به این خاطر که سردار آزمون به دلیل محرومیت قادر به همراه تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست در برابر سوریه نبود. 

 

سایت چمپیونات به این نکته اشاره کرد باشگاه لیون فرانسه آماده است با در نظر گرفتن دستمزد 7 تا  8 میلیون یورو قرارداد خود را در ژو ئن 2022 با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نهایی کند. سردار آزمون بعد از 8 سال حضور در فوتبال روسیه و بازی برای تیم های روبین – روستوف و زنیت در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد اعلام خواهد شد. او در فصل جاری در 12 مسابقه 5 گل برای تیم زنیت به ثمر رسانده است و یک بار هم از داوران کارت قرمز گرفته است. سردار آزمون در فصل جاری و اما در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشده گلی برای تیم زنیت به ثمر برساند. او در آخرین بازی و در دیدار با یووه از دقیقه 61 وارد میدان شد. جالب اینکه جای او را در ترکیب ثابت زنیت آرتم گرفته. همان مهاجمی که فصل گذشته با یک گل بیشتر نسبت به سردار آزمون آقای گل لیگ برتر روسیه شد. البته کارشناسان روس بر این عقیده اند زنیت با آرتم قادر به دست یابی به رویاهای خود نیست و به نظر می رسد در بازی های آتی سرگئی سماک، سرمربی زنیت دوباره به سردار آزمون اعتماد کند. 

 

پیش بینی می شود سردار آزمون در ژوئن سال 2022 با پیشنهادات جذاب تری هم برای بازی در فصل آتی مواجه شود به این خاطر که بازیکن آزاد به حساب می آید.

 

1657005

دیدگاه‌ها