کد خبر : 1787288 | 01 آبان 1400 ساعت 10:18 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهرام جای کار دارد

داورپناه: همچنان نمی‌دانم چرا جریمه شدیم

ستاره این فصل تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: مدیرعامل باشگاه نفت آبادان به ناحق ما را جریمه کرد و دلیل این اتفاق را نمی‌دانیم.

داورپناه: همچنان نمی‌دانم چرا جریمه شدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید داورپناه درباره عملکرد تیم مهرام تهران در دو بازی نخست فصل جدید لیگ برتر توضیح داد: اولین بازی‌های لیگ را پشت سر می‌گذاریم و نمی‌توان گفت که بازی راحتی بود، فکر می‌کنم هر بازی سختی خودش را دارد و همه تیم‌هایی که جلوی ما بازی می‌کند با تمام انگیزه کار می‌کنند. البته این موضوع برای همه تیم ها وجود دارد.

او ادامه داد: شخصا به همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر احترام زیادی قائلم و تیم ما هم با احترام مقابل آن‌ها بازی می‌کند. رفته رفته لیگ سخت‌تر می‌شود و باید ما هم بهتر شویم تا به نتیجه برسیم، فعلا جای کار داریم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام تهران، درباه شرایط فعلی خود نیز گفت: تا الان سعی کرده‌ام در خدمت تیم باشم. تیم ما آنطور که باید راه نیافتاده‌ است. شخصا روزی خوشحال می‌شوم که همه بازیکنان ما از بالا تا پایین همگی مثل هم کسب امتیاز کنند و خوشحال به خانه بروند.

 

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا با افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر موافق است؟ توضیح داد: تا وقتی که تیم‌ها بازی نکنند رشد نمی‌کنند. تیمی که در اهواز هست هم باید حق حضور در لیگ را داشته باشد و اینطور نگوییم که به دلیل بودجه کم نباید در لیگ شرکت کنند، پس حق آن جوانانی که در آنجا بسکتبال تمرین می‌کنند چه می‌شود؟ الان هم همه شهرها می‌خواهند بومی گرایی کنند و تیم داشته باشند. از نظر من این اتفاق خیلی هم خوب است.

داورپناه درباره آخرین وضعیت مشکلاتش با باشگاه نفت آبادان نیز گفت: فعلا شکایت کرده‌ایم و امیدواریم مسئولان هم پیگیری لازم را انجام دهند تا این موضوع ختم به خیر شود. واقعا هیچ یک از بازیکنان فصل گذشته نفت چیزی برای این تیم و مردم آبادان کم نگذاشتند و مدیر عامل نفت به ناحق بچه‌ها را جریمه کرد.

 

او در پایان گفت: شما اگر همین مصاحبه آخر مدیرعامل نفت که بعد از بازی نخستشان انجام داده را بخوانید خنده دار است. خودشان گفته‌اند بازیکنان نفت در فصل گذشته همه تلاش خود را کرده‌اند، اما الان ما نمی‌دانیم چرا جریمه شده‌ایم. مشکل ما نبود که نتوانستیم با نفت تمدید کنیم، بودجه باشگاه نفت خیلی دیر تصویب شد و زمانی که بودجه آن‌ها تصویب شد خود من دو تیم را از دست داده بودم. حقیقت این است که ما گناهی نداشتیم و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

دیدگاه‌ها