کد خبر : 1787301 | 01 آبان 1400 ساعت 11:22 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

دوست دارم در مدار آموزش در کلاس مربیگری باشم

آندو تیموریان: اختلافات تمرکز تیم ملی را برهم می‌زند

کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی مدعی است هم کادرفنی و هم بازیکنان باید از انجام گفتگوهایی که تمرکز تیم ملی را در مسیر صعود برهم می‌زند، دوری کنند.

آندو تیموریان: اختلافات تمرکز تیم ملی را برهم می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی اسبق استقلال و تیم ملی این روزها دور از حواشی فوتبال کلاس‌های مربیگری خود را دنبال می‌کند و به دنبال این است تا با طی کردن مراحل آموزشی با توپ پر به فوتبال بازگردد.

 

تیموریان که به تازگی دوره A آسیا را به پایان رسانده، درباره شرایط کلاس‌ها اینطور صحبت‌های خود را آغاز می‌کند: جا دارد از فدراسیون فوتبال و همینطور اساتیدی که در این مسیر همراه ما بودند تشکر کنم. به دلیل شیوع کرونا شرایط برای برپایی چنین کلاس‌هایی سخت است و خیلی اتفاق خوبی بود که توانستند بازیکنانی قدیمی تیم ملی و اساتید را کنار هم جمع کنند تا این دوره برگزار شود.


هافبک اسبق تیم ملی درباره شرایط این کلاس‌ها و دوره‌ای که پشت سر گذاشته اینطور توضیح داد: تمامی کسانی که اینجا حضور داشتند تلاش دارند تا به رشد و ارتقا فوتبال ایران کمک کنند و با توجه به سطح کلاس‌هایی که وجود دارد به نظرم آینده روشنی پیش روی مربیان آینده خواهد بود.

 

 

بازیکن اسبق استقلال درخصوص اینکه پیشنهادی برای سرمربیگری دارد یا خیر گفت: تازه این کلاس‌ها به اتمام رسیده است؛ چند پیشنهاد وجود داشت که موافقتی صورت نگرفت و فعلا تصمیم گرفتم که این کلاس‌ها را سپری کنم. به همین خاطر فعلا ترجیح می‌دهم چنین کلاس‌هایی را دنبال کنم تا در شرایط مناسب به پیشنهادات پاسخ بدهم.

 

یکی از حواشی عجیب چند روز اخیر فوتبال ایران مربوط به چالش بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ است؛ صحبت‌های سرمربی تیم‌ملی درباره شرایط تاکتیکی فوتبال ایران با واکنش ستاره ایرانی تیم پورتو همراه شده است. آندرانیک تیموریان که سابقه چند سال حضور در تیم‌ملی و باشگاههای خارجی را دارد، درباره این موضوع اینطور واکنش نشان می‌دهد: به نظرم باید یک مقدار صبورتر باشیم و از جملاتی استفاده ‌کنیم جنجال ساز نباشد. البته که درگذشته هم چنین مسائلی در فوتبال ایران و همینطور تیم ملی هم بوده؛ اتفاق عجیبی رخ نداده است. امیدوارم که به زودی برطرف شود چون همه ما یک هدف برای صعود به جام جهانی داریم و پررنگ شدن این مسائل تمرکز تیم را بهم می‌ریزد.

تیموریان همچنین درمورد شرایط تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی قطر گفت: شرایط تیم ملی بد نیست و شرایط خوبی حاکم است. از نظر من تیمی شایسته داریم که بتوانند به جام جهانی صعود کنند. به نظرم مهم این است که تیم ملی ایران و پرچم سه رنگ کشورمان در قطر به اهتزاز درآید و تفاوتی ندارد که چه کسی در این مسیر پررنگ‌تر باشد.

دیدگاه‌ها