کد خبر : 1787304 | 01 آبان 1400 ساعت 11:26 | 15.1K بازدید | 7 دیدگاه

قایدی؛ پنالتی بود – داور؛ پنالتی نبود

احمد نورالهی و مهدی قایدی اگر چه در بازی با الجزیره به عنوان بازیکن تعویضی و از دقیقه 62 وارد میدان شدند اما نمایش آنها در همین دقایق کوتاه ستودنی بود.

قایدی؛ پنالتی بود – داور؛ پنالتی نبود 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد این دو وارد زمین شدند. احمد نورالهی در یک حرکت انفرادی گل برتری شباب الاهلی را به ثمر رساند و مهدی قایدی هم با حرکات وِیژه خود در چند صحنه دروازه تیم حریف را با چالش مواجه کرد که مهمترین آن سرنگون شدن توسط مدافع شماره 4 تیم الجزیره بود که داور دستور به ادامه بازی داد. تلاش دو بازیکن برای تصاحب توپ که با سرنگونی مهدی قایدی همراه بود. مهدی قایدی معتقد بود مدافع شماره 4 به توپ ضربه نزده و در بلند شدن از زمین بی احتیاطی کرده و موجب سرنگونی او شده اما داور در حالی که به صحنه نزدیک بود معقتد بود این یک برخورد طبیعی بود و به بازی ادامه داد. مدافع شمار 4 تیم الجزیره بعد از اینکه توپ از صحنه دور شد بالای سر مهدی قایدی رفت و به باشوی فوتبال ایران به خاطر اینکه خود را به زمین زده اعتراض کرد و به نوعی معتقد بود مهدی قایدی دراین صحنه شبیه سازی یا به عبارتی تمارض کرده که البته چنین دیدگاهی نمی تواند درست باشد چرا که در این صورت داور مهدی قایدی را با کارت زرد مواجه می کرد. مهدی بعد از اینکه مدافع شماره 4 از بالای سر او به بازی برگشت خطاب به دروازه بان الجزیره پای چپ خود را نشان داد و گفت مدافع هم تیمی اش به او ضربه زده و داور باید به سود شباب الاهلی پنالتی می گرفت. با این حال اتفاقات پایان بازی برای شباب الاهلی خوش بود چرا که این بازی مهم را 2-1 برد و با 14 امتیاز بالاتر از الجزیره در پایان هفته هفتم در رده دوم جدول ایستاد. صدرنشین لیگ امارات العین است که 3 امتیاز بیشتر اندوخته است. شباب الاهلی در 5 بازی قبلی خود تیم الجزیره را شکست نداده بود. 

 

تماشاگران تیم شباب الاهلی در پایان بازی احمد نورالهی و مهدی قایدی را به شدت هر چه تمامتر تشویق کردند. بردهای شباب الاهلی؛ همیشه پای یک ایرانی در میان است. یک بار مهدی قایدی و یک بار احمد نورالهی. آنها در بازی با الجزیره یک بار دیگر توانمندی خود را به رخ کشیدند. احمد نورالهی یک گل قشنگ زد و مهدی هم کاری کرد که تیم الجزیره از دقیقه 62 به بعد بیشتر به دفاع فکر کند تا حمله. او جدا از پنالتی یکی دو پاس منجر به موقعیت گل داد و یک بار هم در موقعیت گل قرار گرفت که ضربه اش وارد چارچوب نشد.

دیدگاه‌ها