کد خبر : 1787310 | 01 آبان 1400 ساعت 11:55 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

مهدی: تا قبل از تیرماه باید مسابقات تمام شود

لیگ برتر فوتبال چه زمانی به پایان می رسد؟

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ از پایان لیگ برتر فوتبال قبل از تیرماه 1401 خبر داد.

لیگ برتر فوتبال چه زمانی به پایان می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی شروع شده که تقویم شلوغ مسابقات ملی و بین المللی کار را برای سازمان لیگ در بحث برنامه ریزی سخت می کند. با این حال مسئولان سازمان لیگ در تلاش هستند تا لیگ برتر بیست و یکم را تا قبل از تیرماه 1401 به پایان برسانند.


سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: «ما به خاطر رقابت های بین المللی باید برنامه ریزی درستی داشته باشیم. تا حدود زیادی توانستیم به آن برسیم و برنامه خوبی تنظیم شده است. البته شاید در جاهایی فشردگی مسابقات زیاد شود که نیاز به همکاری باشگاه ها داریم. امیدوارم تعطیلات غیرمنتظره مثل آلودگی هوا و کرونا نداشته باشیم تا بتوانیم طبق زمان بندی انجام شده بازی ها را جلو ببریم.»


او درباره زمان تعیین شده برای پایان لیگ برتر بیست و یکم تاکید کرد: «ما باید قبل از اردیبهشت سال اینده و لیگ قهرمانان آسیا لیگ را به جای مطلوب برسانیم و در نهایت مسابقات را تا قبل از تیرماه به پایان برسانیم. سال آینده در زمستان جام جهانی برگزار می شود و برنامه این است که تا قبل از شروع جام جهانی 2022 چند هفته از لیگ بعدی را نیز برگزار کرده باشیم. چراکه اگر اینطور نشود، عمل لیگ بعدی را از دست می دهیم.»

دیدگاه‌ها