کد خبر : 1787320 | 01 آبان 1400 ساعت 12:29 | 36.5K بازدید | 7 دیدگاه

دلیل نیمکت نشینی قایدی و نوراللهی مشخص شد

سرمربی تیم شباب الاهلی گفت که به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش در اردوهای تیم های ملی کشورهایشان، مجبور به تغییراتی در ترکیب تیمش شده است.

دلیل نیمکت نشینی قایدی و نوراللهی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال شباب الاهلی توانست به لطف درخشش احمد نوراللهی و گل انفرادی و دیدنی این بازیکن، در دیدار بزرگ هفته با نتیجه دو بر یک از سد الجزیره عبور کند. در این دیدار احمد نوراللهی و مهدی قایدی از دقیقه 62 وارد زمین شدند که هافبک ملی پوش ایرانی در دقیقه 72 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 

در پایان این دیدار، مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در کنفرانس خبری پس از بازی درباره علت نیمکت نشینی این دو بازیکن گفت: شباب الاهلی یکی از باشگاه هایی هستند که بیشترین لطمه را در دیدارهای بین المللی دیده است، چرا که حدود 11 بازیکن به دلیل حضور در اردوی تیم های ملی خود غایب بودند، بنابراین ما ترجیح دادیم با آماده ترین بازیکنانی که در اختیار داشتیم مقابل الجزیره بازی را آغاز کنیم و سپس برگ های برنده خود را در. نیمه دوم وارد زمین کردیک که باعث تغییر نتیجه به سود ما شد.

 

وب سایت دبی اسپورت در این خصوص نوشته است: مهندس (مهدی علی) تعدادی تعویض در بین دو نیمه انجام داد که مهمترین آنها حضور احمد نوراللهی به جای عزیزجان گانیف بود، به طوری که ملی پوش ایرانی با به ثمر رساندن گل دوم شباب الاهلی، باعث پیروزی این تیم شد.

 

روزنامه البیان نیز با تمجید از عملکرد ملی پوش ایرانی نوشت: نوراللهی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، با استفاده از غفلت بازیکنان الجزیره و با تلاش فردی، به سمت دروازه این تیم پیش رفت و با ضربه ای محکم در دقیقه 72 دروازه حریف را باز کرد.

دیدگاه‌ها