کد خبر : 1787324 | 01 آبان 1400 ساعت 12:47 | 13.4K بازدید | 18 دیدگاه

ساکت: از دیگران برتر نیستیم، متفاوتیم؛

سپاهان به صورت کسی چنگ نمی‌اندازد

مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است که باشگاه سپاهان به دلیل احترامی که برای اهالی فوتبال قائل است، با باشگاه های دیگر متفاوت است.

سپاهان به صورت کسی چنگ نمی‌اندازد 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین روز هفته گذشته در اصفهان با برگزاری نشست خبری مدیرعامل سپاهان همراه بود و در این نشست محمدرضا ساکت در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد که یکی از این موضوعات یادآوری احترامی بود که این باشگاه اصفهانی به ویژه در سال گذشته نسبت به مسئولان برگزاری مسابقه و همینطور تیم رقیب قائل بود.


او در بخشی از صحبت‌هایش با تاکید بر این موضوع که باشگاه سپاهان از سایر باشگاه‌ها برتر نیست، اما با آنها متفاوت است، اینطور دلایل خود را تشریح کرد:« در باشگاه سپاهان نمی‌گوییم از دیگران برتریم، بلکه می‌گوئیم از دیگران متفاوت هستیم. تفاوت مان آن است که چنگ به صورت رقیب، داور، مدیران و مسئولان دیگر باشگاه‌ها نمی زنیم، اما پیگیری‌های لازم قضائی و قانونی را به طور قطعی انجام می‌دهیم.» 


او سپس با تمجید از محرم نویدکیا که در لیگ بیستم رفتار منحصر به فردی را از خود در جریان مسابقات به نمایش گذاشت، عنوان کرد:« سال گذشته سرمربی اخلاق مدار ما و دیگر همکارانشان با همراهی مدیر تیم تلاش کردیم این تفاوت را در همه مسابقات و گفت و گو نمایش دهیم. ما به رقیب، داور و مسئولین برگزار کننده مسابقات احترام می‌گذاریم و تلاش مان این است تا این فرهنگ را به عنوان یک فرهنگ فراگیر در بین همه جامعه باشگاه سپاهان بتوانیم اجرایی و عملیاتی کنیم.» 


سپاهان در فصل جاری نیز یکی از جدی ترین مدعیان پایان سلطه پرسپولیس بر فوتبال ایران به شمار می رود و محرم نویدکیا سعی کرده در دومین سال مربیگری این ماموریت را با تقویت تیمش انجام بدهد. آنها در اولین مسابقه موفق به شکست مس رفسنجان در خانه شدند و در دومین دیدار باید در خارج از خانه و در شرایطی که هنوز محل برگزاری مسابقه مشخص نیست، به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

دیدگاه‌ها