کد خبر : 1787327 | 01 آبان 1400 ساعت 12:58 | 33K بازدید | 10 دیدگاه

عصبانیت مورینیو: لیاقت بازی در سری B را هم ندارید

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به شدت از شکست سنگین در برابر بودو گلیمت ناراحت است.

عصبانیت مورینیو: لیاقت بازی در سری B را هم ندارید

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو تحقیرآمیزترین شکست دوران مربیگری خود را هفته گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 1-6 مقابل تیم نروژی بودو گلیمت تجربه کرد.

این مربی پرتغالی در کنفرانس خبری پس از بازی علنا به نیمی از اعضای تیمش حمله کرده و با انتقاد شدید از آنها گفت:« تفاوت زیادی بین 12-13 بازیکن اصلی تیم و سایر بازیکنان وجود دارد. حالا همه متوجه شدند که چرا من همیشه از بازیکنان یکسانی استفاده می‌کنم.»

این صحبت‌ها و انتقادهای علنی از بازیکنان با واکنش‌های تندی در رسانه‌های ایتالیایی روبرو شد اما گفته می‌شود رفتار این مربی سابق رئال مادرید در رختکن بسیار تندتر از این بوده است.

 

1656720

 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد که مورینیو پس از پایان بازی و در هنگام ورود به رختکن به چندین نفر از بازیکنانش حمله کرده و گفت:« در بین شما افرادی هستند که حتی اینجا در نروژ هم نمی‌توانند بازی کنند، بعضی از شما لیاقت بازی در سری B را هم ندارید.»

این در حالی است که نیمه اول با شکست 1-2 به پایان رسید و باران گل زمانی شروع شد که او بازیکنان تراز اولش چون کریستانته، آبراهام، میختاریان، شاهمرادوف و پلگرینی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد.

مورینیو همچنین تصمیم گرفت که بازیکنان را پس از این شکست تنبیه کند و اجازه خروج از شهر ورزشی تریگوریا را به آنها ندهد. جالوروسی سحرگاه جمعه از نروژ به ایتالیا برگشت و بازیکنان صبح همان روز برای انجام تمرینات و آماده‌سازی رویارویی با ناپولی در بازی روز یکشنبه در زمین تمرین حاضر شدند. این مربی پرتغالی به هیچ وجه تحمل شکستی دیگر را ندارد و می‌خواهد با غلبه بر ناپولی و پاره کردن نوار پیروزی‌های مداوم این تیم، بار دیگر خودش را در فوتبال ایتالیا اثبات کند.

دیدگاه‌ها