کد خبر : 1787332 | 01 آبان 1400 ساعت 13:46 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

نونو اسپیریتو:

گلزنی به هری کین اعتماد به نفس می‌دهد

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، امیدوار است که روند گلزنی‌های هری کین در لیگ برتر آغاز شده باشد.

گلزنی به هری کین اعتماد به نفس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی انگلیس موفق شد اولین گلش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را در دیدار هفته گذشته برابر نیوکاسل به ثمر برساند و به آغاز ناامیدکننده‌اش در این فصل پایان دهد.

کین در آخرین بازی فصل گذشته از هواداران تاتنهام خداحافظی کرد تا رسما تمایل خود به جدایی از این تیم را اعلام کرده باشد. اما علیرغم این که در طول تابستان بارها و بارها به منچسترسیتی لینک شده بود اما در نهایت با رد پیشنهاد این تیم از سوی مدیران تاتنهام در لندن ماندنی شد.

نونو اسپیریتو باور دارد که گل کین در سن جیمز پارک باعث می‌شود که این بازیکن بار دیگر به دوران اوج برگردد و ابراز امیدواری کرد که روند گلزنی او در بازی این هفته برابر وستهام نیز ادامه پیدا کند.

 

1657082

 

سرمربی تاتنهام اظهار داشت:« این گل برای کین اهمیت زیادی داشت و برای ما نیز گل بسیار مهمی بود. ما می‌دانیم که هری بازیکنی فوق العاده است و گلزنی بخشی از فوتبال او به حساب می‌آید. باز کردن دروازه حریفان به او اعتماد به نفس می‌دهد و او حالا در شرایط خوبی قرار دارد.»

وستهام این فصل از شرایط خوبی برخوردار است و به نظر می‌رسد که اگر تاتنهام قصد پیروزی در برابر این تیم را دارد، باید به درخشش کین امیدوار باشد. تیم دیوید مویس هنوز هیچ شکستی را در اروپا تجربه نکرده و در لیگ برتر نیز با یک امتیاز کمتر از تاتنهام رده پنجمی، در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

تاتنهام در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا پنج شنبه هفته گذشته به مصاف تیم هلندی ویتسه رفت و در نهایت با یک گل برابر این تیم شکست خورد و قصد دارد با پیروزی برابر وستهام این شکست را به دست فراموشی بسپارد.

دیدگاه‌ها