کد خبر : 1787335 | 01 آبان 1400 ساعت 13:57 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

علوی: روزهای روشنی در انتظار فولاد است

مدیر تیم فولاد خوزستان امیدوار است باخت مقابل پرسپولیس را در ادامه فصل جبران کنند.

علوی: روزهای روشنی در انتظار فولاد است

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی درباره شکست شب گذشته فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: فوتبال همین است، یک روز باخت دارد و یک روز برد. ما یک نیمه خوب داشتیم و در نیمه دوم روی دو غفلت در ضربات ایستگاهی گل خوردیم. باید این باخت را جبران کنیم و از امروز به فکر دیدارهای بعدی خود هستیم.

او ادامه داد: من از نزدیک می‌بینم آقای ویسی چقدر برای تیم زحمت می‌کشد و شب گذشته فکر می‌کنم که اگر روی اتفاقات گل نمی‌خوردیم، سرنوشت بازی اینگونه نمی‌شد. آقای ویسی کارنامه مشخصی دارد و قطعا روزهای خوب و درخشانی با فولاد در ادامه لیگ خواهد داشت. گذشت زمان موجب خواهد شد که تیم شکل اصلی خود را بگیرد و مطمئن هستم که این باخت جبران خواهد شد. تنها باید کنار او باشیم و به اندیشه‌هایش اعتماد کنیم، هواداران مطمئن باشند که روزهای روشن در راه است.

 


مدیر تیم فولاد یادآور شد: شرمنده هواداران هستیم اما مطمئنم که آن‌ها مثل همیشه کنار تیم خود خواهند بود تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. فوتبال ادامه دارد و قطعا روزهای روشنی برای باشگاه فولاد با حضور آقای گرشاسبی به‌عنوان مدیر و تیم بزرگسالان فولاد در مسابقات آتی با حضور آقای ویسی، کادرفنی زحمتکش و بازیکنان جنگنده به وجود خواهد آمد.

 

دیدگاه‌ها