کد خبر : 1787338 | 01 آبان 1400 ساعت 14:15 | 17.2K بازدید | 13 دیدگاه

شاگردان نویدکیا و همچنان یک پاسخ تکراری؛

سپاهان در ابهام به اهواز سفر می‌‍کند

اعضای تیم فوتبال سپاهان در شرایطی تا دقایقی دیگر عازم اهواز خواهند شد که هنوز مشخص نیست نفت مسجد سلیمان در چه ورزشگاهی قرار است میزبانی کند.

سپاهان در ابهام به اهواز سفر می‌‍کند

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز آینده با برگزاری دو مسابقه پیگیری خواهد شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان باید از سپاهان میزبانی کند و این در شرایطی است که به دلیل خراب بودن چمن ورزشگاه بهنام محمدی هنوز مشخص نیست که این بازی در چه ورزشگاهی برگزار خواهد شد.


در  این میان تماس مسئولان باشگاه سپاهان با مسئولان سازمان لیگ طی ساعات اخیر و روزهای گذشته با یک پاسخ کوتاه همراه بوده که در این مورد به شما اطلاع داده خواهد شد، ولی در فاصله 24 ساعت مانده به آغاز این مسابقه هنوز در مورد آن تصمیم گیری نهایی انجام نشده است.


از ورزشگاه فولاد آره‌‎نا که شب گذشته میزبان پرسپولیسی‌ها بود، به عنوان محل احتمالی برگزاری این مسابقه نام برده می‌شود، اما هنوز مسئولان باشگاه خوزستانی در اینباره و صدور اجازه بازی به جمع بندی نرسیده‌اند.


سپاهانی ها فصل گذشته در باتلاق مسجد سلیمان و ورزشگاه شهید بهنام محمدی گیر کردند و سه امتیاز حساس برابر این تیم را واگذار کردند و با توجه به اینکه در پایان فصل تنها با اختلاف 2 امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس دادند، امیدوارند مسئولان برگزاری مسابقه در انتخاب محل برگزاری این مسابقه تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.

دیدگاه‌ها