کد خبر : 1787340 | 01 آبان 1400 ساعت 14:25 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

اقدام عجیب بازیکنان پدیده با غیبت در فرودگاه

بازیکنان پدیده در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به عدم حضور در فرودگاه مشهد برای سفر به تهران گرفتند.

اقدام عجیب بازیکنان پدیده با غیبت در فرودگاه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود ظهر امروز اعضای تیم فوتبال پدیده به تهران پرواز کنند و سپس برای انجام بازی به استان کرمان و شهر سرچشمه بروند، تصمیم گرفتند در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد حاضر نشوند.

 

تیم فوتبال پدیده باید فردا یکشنبه در هفته دوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد، اما در این شرایط هیچکدام از بازیکنان نماینده فوتبال مشهد در فرودگاه این شهر حاضر نشدند تا پس از سه روز اعتصاب تمرین و ناتوانی مالکیت خصوصی این باشگاه در پرداخت مطالبات و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، رسما وضعیت این تیم به حالت بحرانی دربیاید.

 

از بین پدیده‌ای‌ها امروز تنها اعضای کادرفنی این تیم در فرودگاه حاضر شدند و بازیکنان این تیم در اعتراض به مشخص نشدن وضعیت قراردادهای خود در فرودگاه حضور پیدا نکردند تا رسما مدیریت بحران استان خراسان رضوی نسبت به شرایط تیم فوتبال نماینده این استان وارد شود.

 

این در حالی است که اعضای پدیده باید ساعت ۱۲:۴۵ راهی تهران می‌شدند و از آنجا به کرمان سفر می کردند، اما این اتفاق رخ نداد و پرواز مشهد به تهران نیز از فرودگاه خارج شد.

 

در این شرایط که هیچکس در باشگاه شهرخودرو حلال مشکلات نیست، فعلا وضعیت اعضای تیم پدیده که در مالکیت شهرخودرو قرار گرفته برای بازی فردا مشخص نیست و باید دید سرنوشت این بازی چه خواهد شد و مهم‌تر از آن مسؤولان استان خراسان رضوی چه موقع از تصمیمات خود برای تیم که شنیده می‌شود مشتریانی هم پیدا کرده رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها