کد خبر : 1787346 | 01 آبان 1400 ساعت 14:48 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

مدیریت باشگاه توانایی حل مشکلات را ندارد؛

توضیحات هیئت فوتبال مشهد درباره بحران شهرخودرو

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می‌گوید که اتفاقات بدی برای نماینده مشهد در لیگ برتر رخ خواهد داد.

توضیحات هیئت فوتبال مشهد درباره بحران شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص مشکلات تیم پدیده، اظهار داشت: متاسفانه تیم پدیده، تیم لیگ برتری استان خراسان به جهت مشکلات مالی که از قبل پیش بینی می‌کردیم در پیش رو خواهیم داشت متاسفانه به جهت اینکه نتوانست پرداخت های به موقعی را به تیم داشته باشد و هزینه های تیم را تامین کند بازیکنان به فرودگاه نرفتند که در بازی مقابل مس رفسنجان شرکت کنند و این خیلی اتفاق بدی برای فوتبال استان و کشور است و برای لیگ برتر ما یک اتفاق بد است.

 

وی افزود: ما از ابتدا هم معتقد بودیم این شرکت و مجموعه به خاطر مشکلات و مسائل مالی که برایش به وجود آمده توانایی تامین هزینه های تیم را ندارد پیش بینی می‌کردیم که این اتفاقات رخ بدهد و متاسفانه در دومین هفته لیگ برتر و در اولین بازی خارج از شهر مشهد ما شاهد چنین اتفاقی هستیم. چند روز است که بازیکنان تیم اعتصاب کرده‌اند و در تمرین حاضر نمی‌شوند و مطالبه طلبشان از سال گذشته و بخشی هم از قراداد سال جدیدشان را دارند.

 

او با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پدیده گفت: پنجره نقل و انتقالات تیم به جهت شکایتی که آقای کوزین داشته بسته شده و مدیران باشگاه به هیچ عنوان توان تامین هزینه های اولیه ای که یک تیم لیگ برتری باید پیش بینی بکند و از قبل تامین کند را ندارند و اتفاقات بدی در حال رخ دادن است و متاسفانه فوتبال استان خراسان با یک چالش جدی مواجه است.

 

اصولی ادامه داد: سال گذشته این شرکت دچار مشکل شد و نتوانست هزینه های تیم را تامین کند و تیم را زمین گذاشته بود با تدبیری که در استان اتفاق افتاد تیم با نظارت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان توانست فصل پیش را به پایان برساند و نتایج خوبی هم گرفت تا چند هفته پایانی فصل قبل مدعی کسب سهمیه آسیا هم بود و با یک رتبه آبرومندانه فصل پیش را به پایان رساند ولی متاسفانه این فصل با پیگیری هایی که آقایان داشتند و توانستند دوباره تیم را به دست بیاورند ولی با پیش بینی هایی که می‌کردیم فاقد توان لازم برای اداره این تیم هستند و صلاحیت های مالی و اقتصادی و عمومی لازم را ندارند و این اتفاق به شکل خیلی بدی رخ داد.

 

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات تیم توضیح داد: من پیگیری می‌کنم و دوستانمان در مجموعه استانداردی، شورای تامین استان و دستگاه قضایی ورودی داشته باشند. این امتیاز متعلق به مردم مشهد و مردم استان است و سلب یا آسیب دیدن این امتیاز در لیگ برتر فوتبال صدمه اش به مردم و هواداران فوتبال در استان و جامعه فوتبال ما خواهد بود. لذا از این حیث ما ورود پیدا کردیم و امیدوارم که با تدبیری که مدیران استان چه سال گذشته داشتند و چه امسال به خرج خواهند داد همچنین با حضور استاندار جدید استان که من با ایشان آشنا هستم و می‌دانم که به این موضوع هم وقوف دارند و هم علاقمند هستند که مشکلات حل شود و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان انشاالله شاهد این باشیم یک تصمیم درستی گرفته شود و بتوانیم تیم را از شرایط بحران خارج بکنیم و شرایطی اتفاق بیفتد که هم در لیگ فوتبال و هم در فوتبال استان خراسان دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

دیدگاه‌ها