کد خبر : 1787352 | 01 آبان 1400 ساعت 15:29 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

از اردوی 10 روزه تهران تا دیدار با تیم ملی؛

تدارکات ویژه برای نماینده فوتبال زنان ایران در آسیا

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان عازم اردوی 10 روزه به تهران شدند و سپس قرار است از تهران عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شوند.

تدارکات ویژه برای نماینده فوتبال زنان ایران در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، دومین دوره آزمایشی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا قرار است از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این پروژه از سال آینده به صورت رسمی فعالیت این تورنمنت در حوزه زنان آغاز شود؛ برخلاف دوره پیشین رقابت‌ها که نمایندگانی از ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و چین حضور داشتند، این دوره از رقابت‌ها با حضور 8 تیم برتر (4 تیم برتر غرب و 4 تیم برتر شرق آسیا) برگزار می‌شود.

 

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان یکی از 8 تیم شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود، شاگردان مریم جهان‌نجاتی با قهرمانی در دوره پیشین رقابت‌های لیگ برتر به این سهمیه دست پیدا کردند؛ سیرجانی‌ها پس از گذراندن بیش از یک ماه اردوی آماده‌سازی مهیای حضور در این تورنمنت هستند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا قرار است از 16 آبان‌ماه به میزبانی کشور اردن و شهر امان برگزار شود؛ به منظور آمادگی بیشتر نماینده فوتبال زنان ایران در آسیا امروز اردوی 10 روزه خود در تهران را آغاز کرده و قرار است در پایان این اردو، کاروان تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به رقابت‌های آسیایی اعزام شوند.

تیم‌های بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن سه رقیب شهرداری سیرجان در مرحله گروهی هستند.

 

گفتنی است که در طول اردوی 10 روزه تهران قرار است شاگردان مریم جهان‌نجاتی در دیداری تدارکاتی به میزبانی مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم ملی فوتبال زنان ایران بروند؛ دیداری که ساعت 15 روز چهارشنبه 5 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها