کد خبر : 1787356 | 01 آبان 1400 ساعت 15:54 | 33.2K بازدید | 32 دیدگاه

جورجینیو:

همه می‌گویند شانس دارم؛ چرا به توپ طلا فکر نکنم؟

هافبک ایتالیایی چلسی یکی از نامزدهای کسب توپ طلای 2021 است و از شانس های مسلم محسوب می شود.

همه می‌گویند شانس دارم؛ چرا به توپ طلا فکر نکنم؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو هافبک چلسی و تیم ملی ایتالیا سالی بی نظیر را پشت سر گذاشت. او ابتدا با چلسی فاتح لیگ قهرمانان شد و یک ماه بعد نیز در لندن قهرمانی یورو 2020 را با تیم ملی ایتالیا جشن گرفت تا اکنون جزو نامزدهای توپ طلا باشد و به گمان برخی، حتی شانس این را دارد تا مرد سال فوتبال جهان شود. جورجینیو عنوان مرد سال یوفا چمپیونزلیگ را اخیرا تصاحب کرد.

 

 

1627749

 

 

ستاره ایتالیایی به نشریه تلگراف گفت:« تصورش سخت است ولی کافی است باور داشته باشید. یک سال قبل فکرش را نمی کردم که هم قهرمان چمپیونزلیگ شوم و هم یورو 2020 اما ثابت شد که چیزی غیرممکن نیست. همه می گویند برای توپ طلا شانس دارم پس  چرا نباید به آن فکر کنم؟ این رویای هر فوتبالیستی است و باید دید در نهایت کدام بازیکن بیشتری رای را به خود اختصاص خواهد داد. باید رویاهای تان را باور کنید و برایش تلاش کنید. اینگونه می توان به موفقیت رسید.»

 

 

1622230

 

 

جورجینیو در نیمه نهایی برابر اسپانیا یکی از پنالتی ها را گل کرد ولی در ضیافت پنالتی های فینال، پنالتی خود را از دست داد:« اگر بگویم به آن فکر نمی کنم، دروغ گفته ام. شاید خیلی ها بگویند اهمیتی ندارد چون در هر صورت قهرمان شدیم ولی برای من به شخصه یادآوری اش ناراحت کننده است.

هم تیمی هایم باور داشتند که پنالتی را گل می کنم ولی پیکفورد عالی واکنش نشان داد. همه را ناامید کردم و هنگام برگشت به وسط زمین، مسیر، طولانی تر از همیشه به نظر می رسید. با این حال وقتی بوکایو ساکا را دیدم که برای زدن پنالتی انگلیس می رود، اطمینان داشتم که دوناروما ضربه را مهار خواهد کرد. به خودم گفتم کار تمام است و قهرمان خواهیم شد. بازی فینال را خیلی کم تماشا کرده ام چون از دست دادن پنالتی هنوز هم آزارم می دهد.»

 

دیدگاه‌ها