کد خبر : 1787359 | 01 آبان 1400 ساعت 16:10 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

مانچینی: دربی ایتالیا تعیین کننده قهرمانی نیست

سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است هنوز برای نتیجه گیری در مورد شانس های قهرمانی سری آ زود است.

مانچینی: دربی ایتالیا تعیین کننده قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دربی ایتالیا بین اینتر و یووه فردا به میزبانی اینتری‌ها برگزار می‌شود. این بازی مورد توجه بسیاری از هواداران فوتبال خواهد بود و البته برای یک نفر اهمیت ویژه دارد؛ روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا که بسیاری از بازیکنان یووه و اینتر شاگرد او نیز هستند.

 

 

1655176

 

 

مانچینی شب گذشته در یک رویداد تبلیغاتی در ایتالیا گفت:« باعث خرسندی من است که بازیکنان بزرگ تیم ملی در دو باشگاه‌ بزرگ کشور بازی می‌کنند اما با توجه به پتانسیلی که فوتبال ایتالیا دارد، به نظرم این تعداد بسیار کم است. معتقدم بازی اینتر و یوونتوس بازی خوبی خواهد بود. فکر نمی‌کنم که نتیجه این بازی سرنوشت‌ساز شود، چون هنوز در ابتدای فصل هستیم. یوونتوس کمی عقب افتاده و تلاش خواهد کرد که با بردن بازی فاصله‌اش را با صدرنشینان کاهش دهد. اینتر هم بازی خودش را انجام می‌دهد و دنبال کسب پیروزی است.»

 

بازگشت آلگری و شانس قهرمانی یووه:« یوونتوس در حال جبران امتیازات از دست داده در ابتدای فصل است. آنها شروع چندان جالبی نداشتند و در این مقطع از فصل برای تیم‌ها خیلی مهم است که خوب نتیجه بگیرند. یووه مسلما شانس قهرمانی خواهد بود.»

 

 

1647544

 

 

مانچینی در پایان راجع به عملکرد سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر هم گفت:« او تنها سه ماه است که به این تیم پیوسته و فکر می‌کنم هنوز زمان نیاز دارد تا با این تیم هماهنگ شود. اینتر یک باشگاه معمولی نیست. روی او فشار زیادی وجود دارد اما به عقیده من کارش را خوب انجام داده است.»

دیدگاه‌ها