کد خبر : 1787368 | 01 آبان 1400 ساعت 17:12 | 16K بازدید | 15 دیدگاه

مسی نیست ولی جوانان بارسا فوق العاده‌اند

آنچلوتی: زمانش رسیده بارسا را در نوکمپ شکست دهم

کارلو آنچلوتی هرگز بارسا را در نوکمپ شکست نداده و معتقد است شاید فردا زمان رسیدن به این مهم باشد.

آنچلوتی: زمانش رسیده بارسا را در نوکمپ شکست دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در دیداری حساس برابر بارسا به میدان خواهد رفت. بازی در نوکمپ برگزار می شود و بسیاری معتقدند شرایط رئال بهتر است و شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال تاکنون سه بار به عنوان مربی موفق به شکست بارسا شده، سه بار مساوی کرده و 5 بار نیز بازنده شده است.

رئال پس از برتری 0-5 در زمین شاختار، حالا روحیه مضاعفی برای ال کلاسیکو گرفته است.

 

 

1647822

 

 

کارلتو در نشست خبری این بازی گفت:« پیروزی در ال کلاسیکو موقتا روحیه تیم برنده را بالا خواهد برد ولی دوام زیادی ندارد چون در فوتبال سریع شرایط تیم ها با نتیجه ای دیگر عوض می شود. در بازی برابر شاختار استراتژی مشخصی داشتیم و نتیجه هم گرفتیم ولی بازی فردا کاملا متفاوت است. دوست دارم تیمی با اعتماد به نفس و با قابلیت انجام کارهای زیاد را در میدان ببینم. برای بازی فردا می توانیم روی ضد حملات حساب کنیم. چرا این کار را انجام ندهیم وقتی ابزارش را در اختیار داریم؟ این هم یک راه گلزنی محسوب می شود. هر تیمی هویت و فلسفه خودش را دارد. بارسا به یک شکل بازی می کند و ما به شیوه ای دیگر.»

 

شرایط ادن هازارد:« شرایط او خوب است ولی سخت است پس از یک مصدومیت بتواند مستقیما وارد ترکیب اصلی شود. مهم این است که بهبود پیدا کرده و در دسترس است.»

 

 

1645735

 

 

اهمیت ال کلاسیکو:« رقابت بین دو تیم بسیار شدید است و کیفیت دو تیم نیز بالاست. حسی که قبل از بازی میلان برابر اینتر و چلسی مقابل تاتنهام داشتم، مشابه است. این بازی هم سه امتیاز دارد. تاکنون در نوکمپ برنده نشده ام و شاید زمانش رسیده باشد. البته که کار ساده ای نخواهد بود. سه امتیاز بازی فردا مهم است همانطور که سه امتیازهای دیگر نیز اهمیت دارند.»

 

ترس از باخت:« ترسیدن البته که خوب است. ممکن است تصور کنید برابر یک گربه قرار خواهید گرفت ولی به یکباره شیر ظاهر می شود. هر از چندگاهی قبل از یک بازی و یا پس از یک تمرین می ترسم و از نظر من که حس خوبی است. البته خوشبختانه هرگز از حریفان وحشت زده نشده ام چرا که در زندگی چیزهای بدتری از شکست در یک بازی فوتبال وجود دارد.»

 

 

1655913

 

 

شانس پیروزی:« نمی دانم کدام تیم بهتر به این بازی رسیده ولی معتقدم هیچ تیمی شانس بیشتری ندارد. بارسا در دو بازی اخیر خوب ظاهر شده و فاکتورهای زیادی در اینگونه بازی ها تاثیرگذارند. آنها دیگر مسی را ندارند ولی جوانان بارسا فوق العاده اند.»

 

یازده بازیکن اصلی:« برای خودم مشخص است ولی در نشست خبری قبل از بازی درست نیست در مورد آن صحبت کنم. ادن هازارد و دنی کارواخال به بازی رسیده اند و همه را در شرایط خوب و متمرکز به بازی می بینم. از هر لحاظ آماده هستیم.»

 

الگو قرار دادن زیدان:« چرا که نه؟ عملکرد زیدان در فصل گذشته را می توان بررسی کرد، متوجه شد کجاها خوب پیش رفت و در چه جاهایی نتیجه منفی رقم خورد و سپس تصمیم گیری کرد.»

دیدگاه‌ها