کد خبر : 1787369 | 01 آبان 1400 ساعت 17:03 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا ۲ – ماشین‌سازی صفر؛

لیگ یک/ اولین برد به نام پیروز قربانی

شاگردان پیروز قربانی موفق به کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی شدند.

لیگ یک/ اولین برد به نام پیروز قربانی

 

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های رایکا بابل و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای سیمرغ بابل مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان پیروز قربانی در تیم رایکا که در نخستین مسابقه فصل به تساوی ۲ بر ۲ خارج از خانه مقابل استقلال ملاثانی رسیده بودند، امروز نمایش خوبی برابر ماشین‌سازی ارائه دادند و توانستند به سه امتیاز در نخستین میزبانی فصل دست پیدا کنند.

 

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، حاتم‌زاده با نفوذ سریع از سمت راست زمین موقعیت خطرناکی برای رایکا بابل به وجود آورد که ارسال او به مقابل تیرک دوم را میلاد قربان‌زاده با شوت روی پا وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و تیمش را در دقیقه ۲+۴۵ پیش انداخت.

 

1657137

 

در نیمه دوم هم شاگردان قربانی نمایش بهتری ارائه کردند و در دقیقه ۸۵ با خطایی که روی حاتم‌زاده اتفاق افتاد صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این فرصت را محمد رضی‌پور با شوت زمینی به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد.

 

رایکا بابل که سال گذشته شرایط خوبی نداشت، حالا پس از دو مسابقه صاحب یک تساوی و یک پیروزی ۲ بر صفر مقابل ماشین‌سازی شده و ۴ امتیاز دارد و از سوی دیگر سبزپوشان تبریزی نیز پس از سقوط به لیگ برتر دو باخت را تجربه کرده‌اند.

 

1657138

دیدگاه‌ها