کد خبر : 1787377 | 01 آبان 1400 ساعت 17:23 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

شهرداری همدان 0 - ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک / کارت قرمزی علیه دبل مازیار

دو تیم شهرداری همدان و ملوان بندرانزلی پس از پیروزی در گام نخست، در دیداری رو در رو نتوانستند امتیاز کامل کسب کنند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

لیگ یک / کارت قرمزی علیه دبل مازیار

به گزارش "ورزش سه" 2 تیم از 7 تیم برنده روز نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در جدالی رو در رو بایستی به مصاف یکدیگر می‌رفتند؛ شهرداری همدان که در هفته نخست با 4 گل ماشین‌سازی را شکست داد باید امروز در خانه از ملوان بندرانزلی که در هفته اول با 2 گل از سد آرمان گهر سیرجان گذشته بود، پذیرایی می‌کرد.

 

شاگردان مازیار زارع برای کسب دومین 3 امتیاز فصل به همدان سفر کرده بودند و در طرف مقابل تیم تازه لیگ یکی شده شهرداری به دنبال ادامه صدرنشینی مقتدرانه خود بود.

 

دو تیم در یک بازی پر فراز و نشیب موقعیت‌های پرشماری را خلق کردند اما در به ثمر رساندن آن‌ها ناکام بودند تا بازی بدون گل مساوی در نیمه اول به پایان برسد؛ با شروع نیمه دوم و در دقیقه 48، سعید کریمی هافبک تیم ملوان که در نیمه نخست از داور اخطار گرفته بود، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا سختی کار شاگردان زارع برای کسب سه امتیاز در همدان دوچندان شود.

 

با اخراج کریمی، مالکیت توپ بیشتر در اختیار بازیکنان شهرداری بود اما با این‌حال ملوانی‌ها هم حملات خطرناکی را روی دروازه تیم میزبان داشتند اما تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نافرجام بود تا نبرد تیم‌های پیروز هفته اول لیگ در گام دوم با تقسیم امتیازات و نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها