کد خبر : 1787380 | 01 آبان 1400 ساعت 17:29 | 233K بازدید | 163 دیدگاه

ژستد به زودی در تهران

غیررسمی: مهاجم سابق استون ویلا در استقلال(عکس)

روزنامه یونانی گاتزتا مدعی شد که رودی ژستد با سران استقلال به توافق رسیده و به زودی به این تیم می پیوندد.

غیررسمی: مهاجم سابق استون ویلا در استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که طلسم جذب مهاجم خارجی استقلال بالاخره شکسته شد و رودی ژستد مهاجم اهل کشور بنین به زودی به جمع شاگردان مجیدی اضافه می شود. روزنامه گاتزتای یونان ساعاتی پیش در مطلبی نوشت: سران پانه تولیکوس پیشنهاد تیم ایرانی را پذیرفتند چرا که مهاجم 33 ساله تمایل خود را برای ادامه کار در آنجا اعلام کرد و برای نهایی کردن انتقال خود به این کشور آسیایی سفر می کند.

 

این روزنامه در ادامه نوشت: رودی ژستد در حال آماده شدن برای اقامت در ایران است، زیرا پیشنهاد استقلال برای جذب این مهاجم 33 ساله به مرحله رسمی رسید و تیم ایرانی با پانه تولیکوس به توافق رسید. استقلال پیشنهاد فوق العاده ای برای جذب مهاجم باتجربه ارائه داد و از آنجایی که ژستد علاقه مند بود به فوتبالش در ایران ادامه دهد، قناری ها (لقب پانه تولیکوس) تصمیم گرفتند آن را بپذیرند. از این گذشته، آنها نمی توانستند بازیکنی را نگه دارند که ذهنش قبلاً در جای دیگری بود.

 

1657154

 

گاتزتا در پایان نوشت: ژستد پس از انجام 3 بازی برای آبی و زردهای پانه تولیکوس و به ثمر رساندن 2 گل، راهی ایران می شود. این بازیکن سفر خود به کشور آسیایی را آغاز کرده است و انتظار می رود  در روزهای آینده در ایران باشد تا انتقال خود را به پایان برساند.

 

1657155

 

لازم به ذکر است که در لیست بازیکنان پانه تولیکوس برای دیدار فردا مقابل آریس ساولنیک، نامی از ژستد دیده نمی شود. این مهاجم 33 ساله متولد فرانسه است و حتی برای تیم ملی زیر 19 ساله های این کشور نیز به میدان رفت اما در ادامه حضور در تیم ملی بنین را پذیرفت و برای این کشور به میدان رفت. البته او تنها 11 بار برای این کشور آفریقایی به میدان رفته و از سال 2016 تاکنون به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نشده است.

 

ژستد دوران حرفه ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آنها به میدان رفته و دست بر قضا گل های مهمی را نیز به ثمر رسانده است.

 

1657157

 

ژستد 178 بار در چمپیونشیپ یا دسته اول انگلیس به میدان رفت و 48 گل برای تیم هایش به ثمر رساند و 18 بار نیز پاس گل داد. او در این مدت دروازه تیم های مطرحی همچون لسترسیتی، لیدز یونایتد، دربی کانتی، واتفورد، ویگان، کوئینز پارک رنجرز، بلکپول، بورنموث، برنتفورد، کاردیف، شفیلد یونایتد و هال سیتی را در کارنامه دارد. تیم های که سالهای زیادی در لیگ جزیره بازی کرده اند. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال 2015 برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

 

نقطه اوج کارنامه ورزشی رودی ژستد به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و بازی برای آستون ویلا باز میگردد. این بازیکن سابقه 51 بازی در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در انگلیس را دارد که در این بازی ها، 6 بار موفق به گلزنی شد که نکته جالب اینجاست او گل هایش را به تیم های مطرحی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون زد.

 

1657156

دیدگاه‌ها