کد خبر : 1787389 | 01 آبان 1400 ساعت 18:15 | 17.4K بازدید | 13 دیدگاه

جورجو کیه‌لینی:

بونوچی از یوونتوس باید به رئال می رفت، نه میلان

کاپیتان یووه معتقد است جدایی لئو بونوچی از این باشگاه تنها به مقصد رئال منطقی جلوه می کرد.

بونوچی از یوونتوس باید به رئال می رفت، نه میلان

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی تابستان سال 2017 پس از اختلاف پیدا کردن با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی وقت یوونتوس، این تیم را ترک کرد و به میلان یکی از رقبای دیرینه بانوی پیر پیوست که این تصمیم احساسی او با واکنش‌های تندی از جانب هواداران یووه همراه شد طوری که آنها تا مدت‌ها پس از بازگشتش به تورین از او عصبانی بودند. بونوچی پس از یک سال به یوونتوس برگشت و قهرمانی‌هایش در سری A را با این تیم از سر گرفت.

 

 

1288690

 

 

جورجو کیه‌لینی کاپیتان یوونتوس سال گذشته در کتاب بیوگرافی اش تصمیم بونوچی برای پیوستن به میلان را اشتباه توصیف و اعتراف کرد که تلاش کرده بود او را از این کار منع کند که موفق نشد. 

 

 

1655753

 

 

او در مصاحبه جدید خود گفت که تنها اگر بونوچی به رئال می پیوست، او را می بخشید:« وقتی لئو در سال 2017 به من گفت که یووه را ترک می کند، بسیار ناامید شدم. شما باید انتخاب های زندگی دیگران را قبول کنید، اما اگر او در آن سال به تنهایی به تعطیلات نمی رفت و ما با هم به تعطیلات رفته بودیم، به نظر من او به میلان نمی رفت. من به او می گفتم که اشتباه می کند، میلان، با تمام احترام، رئال مادرید نیست. در واقع او خیلی زود متوجه اشتباه خود شد.»

دیدگاه‌ها