کد خبر : 1787394 | 01 آبان 1400 ساعت 18:20 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر قهرمانی می‌خواهد

اینزاگی: یوونتوس رقیب تاریخی ماست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از انگیزه‌های بالای تیمش برای کسب عنوان قهرمانی می گوید.

اینزاگی: یوونتوس رقیب تاریخی ماست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی فردا شب یک مسابقه حساس را مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد که اکنون با 17 امتیاز در رده چهارم جدول سری آ قرار گرفته است. از طرف دیگر یوونتوس تنها با سه امتیاز کمتر در رتبه هفتم قرار دارد و همین فشردگی جدول بر حساسیت بازی فردا شب افزوده است.

 

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیش از دیدار برابر یوونتوس گفت: "در آغاز رقابت‌های لیگ قرار داریم اما این یک مسابقه مهم بین دو تیمی است که بسیار رقابت طلب هستند. ما از این موضوع آگاه هستیم و طرفداران خود را هم در کنارمان داریم."

 

 

1657181

 

 

اینزاگی در مورد اینکه مکس آلگری از اینتر به عنوان مدعی قهرمانی سری آ نام برده نیز گفت: "او یک مربی است که من احترام زیادی برایش قائل هستم.  من هم می‌توانم همین چیزی که او گفته را در مورد آنها، ناپولی، میلان و چند تیم دیگر بگویم. ما سعی می‌کنیم قهرمان داستان باشیم و تمام تلاش خود را در این راه انجام می دهیم.

 

البته یوونتوس رقیب تاریخی ما محسوب می شود. ما باید خوب کار کنیم تا بازی را مال خودمان کنیم. همه بازیکنان حریف به خوبی ریکاوری کرده اند و اخیرا نیز نتایج خوبی به دست آوردند و ما باید به این مسائل توجه زیادی داشته باشیم."

 

 

1657180

 

 

جدایی کریستیانو رونالدو و تاثیر آن روی یوونتوس: "آنها هنوز هم بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند که می‌توانند به حریف ضربه بزنند؛ مانند پائولو دیبالا و آلوارو موراتا که تازه بهبود یافته اند."

دیدگاه‌ها