کد خبر : 1787396 | 01 آبان 1400 ساعت 18:33 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: توقف ناپذیریم، مونت منتظر چنین روزی بود

توماس توخل ضمن تمجید از تیمش پس از برتری 7-0 برابر نوریچ، گفت که روند خوب تیم ادامه خواهد داشت.

توخل: توقف ناپذیریم، مونت منتظر چنین روزی بود

به گزارش "ورزش سه"، امروز در نخستین بازی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم نوریچ بود و قعرنشین جدول رده‌بندی را با نتیجه 7 بر صفر در هم کوبید.

 

 

1654775

 

 

در این بازی که نوریچی‌ها از دقیقه 65 با اخراج بن گیبسون 10 نفره به کارشان ادامه دادند، میسون مونت سه بار در دقایق 8 ، 85 (از روی نقطه پنالتی) و 1+90، کالوم هادسون اودوی در دقیقه 18، ریس جیمز در دقیقه 57 و نکس آرونز در دقیقه 62 (گل به خودی) دروازه‌ تیم میهمان را باز کردند تاپرگل‌ترین برد فصل شاگردان توماس توخل رقم بخورد.

چلسی با کسب هفتمین پیروزی‌اش در این فصل 22 امتیازی شد تا بابت حفظ صدر جدول مطمئن شود.

 

 

1657151

 

 

سرمربی آلمانی چلسی در پایان بازی گفت:« نمایش کاملی داشتیم. خوب و سریع بودیم و به حریف فشار زیادی وارد کردیم. با پرس شدید، توپ گیری های زیاد و خلق موقعیت های گل فراوان بود که موفق به کسب این نتیجه پرگل شدیم. امروز در تمام کنندگی هم بسیار دقیق بودیم. برای زدن هفت گل در یک بازی به کمی هم شانس نیاز دارید و در مجموع بسیار خوب و موثر کار کردیم.»

 

 

1657121

 

 

توخل ادامه داد:« این روند متوقف نخواهد شد و بازی با نوریچ هم یک بازی بود که تمام شد. سه شنبه یک بازی دیگر داریم و باید ثابت کنیم که روند خوب مان ادامه دارد. این نتیجه قابل ستایش است ولی هرچه بود تمام شد. برای میسون مونت خوشحالم که هت تریک کرد. او مدت ها منتظر  چنین روزی بود. میسون امروز سرحال و تازه نفس بود و البته باید مراقب بازیکنانی مثل او باشیم. مهم نیست چه اندازه موقعیت گل خلق می کنید، هر تیمی به نیروهای تهاجمی خود نیاز دارد تا بتواند گلزنی کند. خوشبختانه امروز در فاز تهاجمی بی نقص و کامل بودیم.»

 

دیدگاه‌ها