کد خبر : 1787399 | 01 آبان 1400 ساعت 18:56 | 8.3K بازدید | 6 دیدگاه

بایرن ۴-۰ هوفنهایم؛ یک ۴ تایی دیگر در غیاب ناگلزمان

بایرن مونیخ با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد با چهار گل هوفنهایم را شکست دهد.

بایرن ۴-۰ هوفنهایم؛ یک ۴ تایی دیگر در غیاب ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز از سری مسابقات هفته نهم میزبان هوفنهایم بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا بایرن جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

 

بایرن مونیخ کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 8 توسط سرژ گنابری به گل اول دست پیدا کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن گل جمال موسیالا روی مدافع هوفنهایم مرتکب خطا شده است؛ موضوعی که باعث شد گل مردود اعلام شود.

 

در دقیقه 16 بالاخره قفل دروازه هوفنهایم شکسته شد. همکاری فوق العاده بازیکنان بایرن مونیخ با پاس زیبای جمال موسیالا برای سرژ گنابری همراه شد و این بار ستاره آلمانی به درستی دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1657188

 

 

در دقیقه 30 بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. سماجت توماس مولر و رها نکردن کار توسط او باعث شد که توپ در پشت محوطه جریمه به روبرت لواندوفسکی برسد و این بازیکن با یک ضربه فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه هوفنهایم را برای بار دوم باز کرد.

 

 

1657189

 

 

در دقیقه 43 روبرت لواندوفسکی می توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن در مصافی تک به تک با واکنش فوق‌العاده دروازه بان هوفنهایم همراه شد تا نیمه اول با همان دو گل به سود بایرن مونیخ تمام شود.

 

هوفنهایم در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت و عملکرد بهتری نسبت به بایرن مونیخ ارائه داد و حتی در دقیقه 72 می توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه جورجینو روتر با اختلاف کم از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

 

 

1657187

 

 

در دقیقه 75 بایرن مونیخ این فرصت را داشت که گل سوم را هم به ثمر برساند اما این بار ضربه کینگزلی کومان با اختلاف از بالای دروازه هوفنهایم به بیرون رفت.

 

در دقیقه 82 بایرن مونیخ توانست گل سوم را هم وارد دروازه حریف خود کند. اشتباه عجیب کراماریچ، هوفنهایم، اریک ماکسیم چوپوموتینگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه خوب گلزنی کرد تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1657190

 

 

این اما پایان کار نبود و بایرن مونیخ توانست در دقیقه 87 گل چهارم را هم وارد دروازه هوفنهایم کند. کینگزلی کومان در مصافی تک به تک با دروازه حریف را برای بار چهارم باز کرد.

 

چند ثانیه بعد روبرت لواندوفسکی می توانست گل پنجم بایرن مونیخ را هم به ثمر برساند اما این بازیکن در مصافی تک به تک و با چاشنی خودخواهی این موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا بازی با همان نتیجه 4-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها