کد خبر : 1787406 | 01 آبان 1400 ساعت 19:24 | 15.2K بازدید | 18 دیدگاه

طرز فکر جدیدی وارد فوتبال شده است؛

قنبری: یک ساعت بهتر از پرسپولیس بازی کردیم

مربی تیم فولاد می‌گوید این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس ۶۰ دقیقه تیم برتر زمین بوده است.

قنبری: یک ساعت بهتر از پرسپولیس بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، کریم قنبری مربی تیم فولاد خوزستان درباره باخت دیروز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی اول بود؛ با فشار روانی که در شروع تمرینات بر تیم فولاد وارد شد، شرایطی که داشت و پنجره ای که بسته شد و بازیکنانی که جدا شدند و مشخص نبودن وضعیت تیم و آمدن گرشاسبی و جمع کردن بازیکنانی که هرکدام به دنبال رفتن به تیم های دیگر بودند. در هر صورت تیم جمع شد و خدا را شکر شرایط سختی بود و آقای ویسی هم خوب تمرین داد و هم خوب تیم را جمع کرد. وارد مسابقات شدیم و طبیعی بود چون پرسپولیس در شرایط مسابقه قرار داشت و ما اولین بازی‌مان بود. من فکر می‌کنم تا قبل از گل شرایط ما خوب بود و گل اول باعث شد که شکل کار تغییر کند و ما به دنبال جبران گل بودیم که متاسفانه گل دوم را خوردیم کار سخت شد ولی به گل رسیدیم اما بعد از خوردن گل سوم برای هر تیمی جمع کردن در این شرایط سخت است.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان تیم فولاد نباید بعد از گل دوم به هم می‌ریختیم ولی در مجموع شکل بازی ما، شکل خوبی داشت ولی فکر می‌کنم تجربه پرسپولیس و به خصوص گل های زده شده باعث شد که شیرازه تیم ما به هم بخورد. برای بازی اول، بازی قابل قبولی نبود مطمئنا در بازی های آینده جبران خواهد شد.

 

مربی تیم فولاد با اشاره به تغییر سبک بازی این تیم اظهار داشت: دو سال است که این تیم دفاعی بازی می‌کند و به دنبال گل نخوردن و فقط گرفتن نتیجه مساوی بوده و الان یک طرز فکر جدید وارد تیم شده و یک فوتبال خوب ارائه می‌شود که بتوانیم به دنبال اول بردن و گل زدن و بعد گرفتن نتیجه باشیم. این مهم‌ترین فرق دو مربی و دو کادرفنی که مطمئنا این طرز فکر به تیم القا خواهد شد. ما تا قبل از گل یک فوتبال شناور و خیلی خوبی داشتیم ولی بعد از گل ما باید هم گل بزنیم و هم گل نخوریم. به نظر من شکل‌ تیم‌مان تا قبل از گل بد نبود و روند خوبی داشت. من این وعده را می‌دهم که هم فوتبال زیبا ارائه بدهیم و هم نتیجه مطلوب بگیریم.

 

او با اشاره به موقعیت های تیم فولاد گفت: مطمئنا در ۲۵ دقیقه آخر وقتی یک تیم به دنبال جبران گل خورده است یک مقدار بازتر بازی می‌کند و این برای هر تیمی طبیعی است و ما هم بعد از دقیقه ۶۵ موقعیت های گل بیشتری داشتیم. ما حداقل تا دقیقه ۶۰-۶۵ به خصوص ۴۵ دقیقه اول، هم موقعیت‌ های بیشتری داشتیم و هم کنترل بازی دست ما بود.

 

قنبری درخصوص از هم پاشیدگی فولاد بعد از گل اول پرسپولیس توضیح داد: وقتی که ۶۰ دقیقه شما بهتر از حریف باشید وقتی گل می‌خورید یک مقدار شکل گیری تیم سخت است ولی ما به عنوان یک تیم خوب و باتجربه قبول دارم که نباید این اتفاق بیفتد. ما باید همان یک گل را حفظ کنیم و به دنبال جبران آن باشیم. ما در دقایقی دچار مشکل شدیم که حتما روی این موضوع هم کار می‌کنیم و باید حل کنیم و این قول را می‌دهم که این هم حل شدنی است. طبیعی است بازی اول برای هر تیمی سخت است و این به دور از جریانات فوتبال نیست. برای هر تیم بزرگی حتی تیم های مطرح دنیا هم این مشکل وجود دارد.

 

این مربی در واکنش به اعتراض هواداران فولاد به عملکرد تیم گفت: این اتفاق طبیعی است‌. همه هواداران در دنیا و همه هواداران فهیم خوزستانی و فولاد به دنبال ارائه فوتبال خوب و بردن هستند و این یک جزء جدانشدنی فوتبال است و من این وعده را می‌دهم که با شکل بازی دیروز ما مطمئن باشید که ما هم فوتبال خوب ارائه می‌دهیم و هم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید. من این را به هواداران قول می‌دهم.

 

او در رابطه با باز شدن پنجره فولاد و وضعیت تیم عنوان کرد: الان با این شرایط اگر بازیکنی باشد که در سطح ایده‌آلی قرار داشته باشد مطمئنا بدون تیم نخواهد بود و همه به این موضوع واقف هستیم. پنجره باز شده ولی متاسفانه کسی به آن صورت که بخواهد تاثیر شگرف یا زیادی برای ما بگذارد بیرون نیست که بتوانیم بازیکنی جذب کنیم. به دنبال یک بازیکن خوب خارجی غرب آسیا هستیم که از نظر مالی هم به ما بخورد چون مطمئنا برای ما با این شرایط سخت است که یک بازیکن سطح بالا از سطح آسیا بگیریم.

 

کریم قنبری در پایان درباره آینده فولاد وعده داد: مطمئن باشید که فولاد همان تیمی که که هواداران و مردم انتظارش را دارند خواهد شد و همان شرایط به وجود خواهد آمد و مهم این است که رفته رفته کادرفنی و بازیکنان همدیگر را بهتر درک کنند و قطعا بعد از چهار پنج بازی این شرایط به وجود خواهد آمد. آقای ویسی مربی کم تجربه ای نیست و باتجربه و کاربلد است که مطمئنا این طرز فکر را به تیمش القا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها