کد خبر : 1787413 | 01 آبان 1400 ساعت 19:51 | 12.7K بازدید | 7 دیدگاه

پزشک، فیزیوتراپ و ورزشگاه نداریم؛

عبداللهی: نمی‌دانیم در کجا میزبان سپاهان هستیم!

مربی نفت مسجدسلیمان نسبت به شرایط نابسامان این باشگاه واکنش نشان داد.

عبداللهی: نمی‌دانیم در کجا میزبان سپاهان هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان اظهار کرد: قرار بود آقای کمالوند خدمت اصحاب رسانه باشند، اما آنقدر عصبانی و ناراحت بودند که ما از ایشان خواهش کردیم به کنفرانس نیایند و بنده به نمایندگی از ایشان در نشست حاضر شدم.

 

او ادامه داد: برای اینکه یک تیم به شرایط فنی خوبی برسد، باید یک سری مسائل در آن لحاظ شود. من اصلا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم و اصلا نمی‌دانم چرا نام این لیگ حرفه‌ای است؟ ما اصلا شرایط خوبی نداریم. حدود ۲۰ روز است کار را شروع کردیم و ۱۰ روز قبل هم زمین مسجدسلیمان را نگاه کردیم که یک زمین بسیار خوب بود و بهتر هم می‌شد و همه چیز عالی بود. تیمی که برای بررسی آمد، همه چیز را عالی دید ولی وقتی سه روز قبل آمدیم و زمین ورزشگاه مسجدسلیمان را نگاه کردیم، دیدیم که اصلا شرایط مناسبی برای بازی ندارد.

 

مربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: چهار روز قبل از اولین بازی فصل زمین را زیر کشت برده‌اند که دلیل آن را نمی‌دانم. مسجدسلیمان هم زمین چمن مناسبی برای تمرین تیم ندارد و همان یک زمین است که بخاطر همین تصمیم گرفتیم شرایط را عوض کنیم و در اهواز تمریناتمان را انجام بدهیم. از طرف دیگر ما مشکلات دیگری هم داریم.

 

عبداللهی که سال گذشته در کادر فنی آلومینیوم و تراکتور حضور داشت و اکنون در نفت مسجدسلیمان مربیگری می‌کند، یادآور شد: تیم ما دکتر ندارد و هفته قبل مربیان تیم پای بازیکنان را تِیپ می‌کردند. فیزیوتراپ هم نداریم تا به بازیکنان رسیدگی کند و این مسائل یک امر عادی در باشگاه‌های لیگ برتری است.

 

او اضافه کرد: ما قرار است با تیم هایی بازی کنیم که ممکن است پول دو نفر از بازیکنان‌شان به اندازه بودجه کل نفت مسجدسلیمان باشد. آن مورد را مشکلی نداریم و سعی می‌کنیم از نظر فنی خودمان را به شرایط خوبی برسانیم، اما مواردی هست که جزو مسائل اولیه محسوب می‌شود. داشتن زمین تمرین، گروه پزشکی و ... جزو موارد اولیه است که ما نداریم.

 

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه در خوابگاه بازیکنان انواع و اقسام موجودات زنده وجود داشت که موجب شد آنها شب تا صبح نخوابند، ابراز کرد: قرار شده تمام این موارد اصلاح شود، اما صبح همان روز به اهواز برگشتیم ولی این مسائل روی فیزیولوژی بازیکنان هم تاثیرگذار خواهد بود. اینکه ما همیشه بخواهیم در سفر باشیم، در کارمان تاثیر می‌گذارد.

 

1657219

 

عبداللهی عنوان کرد: پس از اینکه به اهواز آمدیم، خدا را شکر توانستیم چند جلسه تمرین کنیم. آقای کمالوند تمرکز کافی برای کار فنی نداشتند ولی ما همکارانشان تلاش کردیم تا این خلاء جبران شود چون سرمربی تیم از روز اول درگیر مسائل دیگر مثل گرفتن کارت بازیکن و .. آی‌تی‌سی و ... بود. برای زمین تمرین، مسائل پزشکی، ورزشگاه بازی و ... خودشان صحبت کردند و همین الان نمی‌دانیم در کدام استادیوم با سپاهان بازی می‌کنیم که اگر مشخص شود رسانه‌ها اعلام می‌کنند.

 

او تصریح کرد: ما اعضای کادر فنی نتوانستیم دور هم بنشنیم و راجع به مسائل فنی صحبت کنیم. خیلی متمرکز نیستیم و ذهن آقای کمالوند همه جا هست. مشکلات ما کوچک نیست و اگر هم کوچک است، در ادامه به مشکلات بزرگ تبدیل می‌شود. من نمی‌دانم چه چیزی راجع به مسائل فنی بگویم ولی می‌خواهم مردم خوب مسجدسلیمان بدانند این مشکلات هست و با این شرایط نمی‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم ولی اگر به زمین برویم و بازی برگزار شود، قول می‌دهم با تمام وجود تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و با تمام وجود کار خواهیم کرد تا به امید خدا همه چیز مهیا شود و برای سربلندی و عزت نفت مسجدسلیمان تلاش کنیم.

 

مربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما از نظر فنی تیم خوبی را مهیا کردیم تا به مسابقات بیاییم. از نظر بازیکن و فنی تیم خوبی است و اگر با اهل فن صحبت کنید، از نظر بازیکن شرایط مطلوبی داریم و حرف‌هایی برای گفتن داریم ولی در فوتبال یک سری مسائل جزو جزئیات است که در کارتان تاثیرگذار خواهد بود. باشگاه‌های معمولی هم مشکلی از این بابت ندارند؛ یعنی مشکل ورزشگاه، خوابگاه، ترانسفر و ... ندارند ولی من نمی‌دانم مقصر این اتفاقات چه کسی است و دنبال مقصر هم نیستم.


عبداللهی اضافه کرد: شاید باشگاه دیر شروع کرده، اما ما باید در ورزشگاه خودمان میزبان سپاهان بودیم ولی تلاش ما این است همه چیز را مجزا کنیم و از نظر فنی بالاترین کارایی را داشته باشیم. سعی ما این بوده تا از نظر فنی راه خوبی برای بازیکنان به وجود بیاوریم تا بالاترین سطح فنی را ارائه بدهند. قطعا روزهای خوبی برای مسجدسلیمان می بینم و این موضوع را با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌گویم و می‌دانم بازیکنان با تمام وجود خواسته‌های آقای کمالوند را در زمین پیاده می‌کنند.

 

او در خصوص تصمیم کمالوند برای همکاری یا قطع همکاری با نفت مسجدسلیمان در این شرایط گفت: آقای کمالوند گفته‌اند من با این وضعیت ادامه می‌دهند و هستم، اما مشکلات وجود دارد و اینطور نیست که شما یک نفر را بیاورید و روی کار بگذارید، اما شرایط را فراهم نکنید. وقتی شما یک سرمربی انتخاب می کنید، همه مسؤولان آن شهر یا استان باید برای موفقیت تیم با سرمربی هماهنگ شوند و پشت یکدیگر باشند تا یک تیم موفق درست کنند. یک تیم زمانی موفق شده که همه عوامل پشت یکدیگر بوده‌اند.

 

عبداللهی تاکید کرد: آقای کمالوند گفته‌اند با تمام وجود ادامه می دهم ولی عصبانیت ایشان از این بود که کارها به خوبی پیش نمی‌رود ولی امیدوار هستیم شرایط مهیا شود. نمی‌دانم مجری و مسوول ورزشگاه چه کسی است ولی من آمدم بگویم این مشکلات وجود دارد. ما با این مسائل تمرینات خودمان را انجام دادیم و به زمین آمدیم و به خدا توکل می‌کنیم. همه بازیکنان با تمام توان تلاش می‌کنند و نفت مسجدسلیمان تیم بهتری خواهد شد. ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم ولی سعی می‌کنیم خلاء به وجود آمده را پر کنیم.

دیدگاه‌ها