کد خبر : 1787414 | 01 آبان 1400 ساعت 19:54 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف ستاره بایرن مونیخ؛ واکسن نزده‌ام اما ...

جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی بایرن مونیخ فاش کرد هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده است.

اعتراف ستاره بایرن مونیخ؛ واکسن نزده‌ام اما ...

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال تمایلی به تزریق واکسن کرونا نشان نداده اند و علیرغم اصرار دولت ها و مهیا کردن شرایط واکسینه شدن، همچنان از این اقدام عمومی حذر کرده اند. در هفته های اخیر بسیاری از مربیان و بازیکنان در این رابطه واکنش نشان داده اند و جاشوا کیمیچ، ستاره جوان و خط میانی بایرن مونیخ نیز امروز و بعد از برتری پرگل تیمش مقابل هوفنهایم در این رابطه صحبت کرده است. البته جاشوا کیمیچ مدعی شد هنوز در این مورد به طور قطعی تصمیم نگرفته و ممکن است به زودی به واکسینه شدن هم تن بدهد.

 

1636609

 

جاشوا کیمیچ گفت: "خیر، من واکسن نزده ام، زیرا بابت عدم مطالعات درازمدت هنگام تولید واکسن نگران بوده و در مورد این واکسن اطمینان کامل نداشتم. البته من از مسئولیت خود در این رابطه آگاه بوده، همه اقدامات بهداشتی را انجام می دهم و هر دو تا سه روز یک بار نیز تست می دهم، اما هر انسانی حق دارد برای آینده خود تصمیم بگیرد.

 

با این وجود من نه منکر شیوع ویروس کرونا هستم و نه ضد واکسن. همچنین به طور قاطع نمی گویم که در آینده نیز هرگز واکسینه نخواهم شد و کاملا محتمل است که در آینده واکسن خود را تزریق کنم."

دیدگاه‌ها