کد خبر : 1787419 | 01 آبان 1400 ساعت 20:40 | 64.8K بازدید | 7 دیدگاه

فیلم هندی ایکاردی- واندا؛ اپیزود جدید! (عکس)

داستان مائورو ایکاردی و واندا نارا ادامه دارد و هر روز اتفاق تازه ای بین این زوج پرحاشیه رخ می دهد.

فیلم هندی ایکاردی- واندا؛ اپیزود جدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید یکی از نقاط مهم و پررنگ دوران ورزشی مائورو ایکاردی را باید زندگی در کنار واندا نارا دانست. به نظر می رسید اگر این رابطه وجود نداشت حالا مائورو ایکاردی همچنان کاپیتان اینتر بوده و به دنبال تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بود، اما عدم توافق در نهایت باعث شد سه سال قبل شاهد انتقال این مهاجم آرژانتینی به پاری سن ژرمن باشیم.

 

اما در هفته های اخیر دوباره جنجال حول محور مائورو ایکاردی و واندا نارا شدت گرفته و هر روز شاهد بروز یک رفتار عجیب هستیم. بعد از تلاش مهاجم پاری سن ژرمن برای آشتی با واندا نارا و آنفالو کردن تمام حساب های اینستاگرام به جز واندا، به نظر مشکلات جدیدی بین این زوج رخ داده و مائورو ایکاردی حالا حتی واندا نارا را نیز آنفالو کرده است.

 

این فراز و نشیب ها در حالی رخ می دهد که آینده این بازیکن به شدت در هاله ای از ابهام قرار دارد و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن و بازگشت این بازیکن به لیگ ایتالیا شنیده می شود. در روزهایی که مائوریتو جایگاه ثابت خود را در تیم باشگاهی از دست داده و به تیم ملی آرژانتین هم دعوت نمی شود، چنین حواشی عجیبی قطعا باعث افزایش سرعت روند افت محسوس مائورو ایکاردی خواهد شد.

 

1657224

دیدگاه‌ها