کد خبر : 1787420 | 01 آبان 1400 ساعت 20:20 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش ستاره انگلیسی به هت‌تریک برای چلسی

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، از ثبت هت‌تریک برای این تیم مقابل نوریچ ابراز خوشحالی کرد.

واکنش ستاره انگلیسی به هت‌تریک برای چلسی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان نوریچ بود؛ جایی که شاگردان توماس توخل با ارائه یک نمایش تحسین برانگیز و فوق العاده حریف خود را با هفت گل شکست دادند تا آبی ها جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرده و موقتاً فاصله را با تیم دوم یعنی لیورپول به چهار امتیاز افزایش داده باشند.

 

اما نکته قابل توجه دیدار امروز چلسی و نوریچ به درخشش فوق العاده ستاره انگلیسی آبی ها یعنی میسون مونت باز می‌گشت؛ این بازیکن امروز با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق به هت تریک شد. نکته قابل توجه دیگر این که مونت برای اولین بار در فصل جدید لیگ برتر گلزنی کرد و بالاخره این طلسم برای ستاره انگلیسی شکسته شد.

 

 

1657147

 

 

میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، بعد از هت‌تریک مقابل نوریچ گفت: "قبل از بازی خودم را ملزم کردم که گلزنی کنم زیرا مدت زمان زیادی بود که در این امر ناکام بودم اما نهایتاً در یک مسابقه توانستم سه گل به ثمر برسانم. سه بار گلزنی لحظه بزرگی را برای من رقم زد. من برای مدت‌ها این اتفاق را در ذهن خواهم داشت. گلزنی حسی بسیار خوب محسوب می‌شود اما گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد. هت تریک در استمفورد بریج برای من یک اتفاق بسیار خاص و بزرگ به حساب می آید."

دیدگاه‌ها