کد خبر : 1787422 | 01 آبان 1400 ساعت 20:19 | 31K بازدید | 10 دیدگاه

طارمی مقابل حریف مورد علاقه برای گلزنی

پورتو در بازی امشب برابر توندلا از ستاره ایرانی خود بهره می‌برد.

طارمی مقابل حریف مورد علاقه برای گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نُهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را جزو فهرست خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ژوآئو کاردوسو مقابل تیم رده دهمی توندلا قرار می‌گیرد.

 

مهدی طارمی که پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی، در یک بازی جام حذفی پرتغال محروم بود و چهار شب قبل در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر آ. ث. میلان یک پاس گل داد، امشب هم برای پورتو برابر توندلا بازی می‌کند.

 

1657235

 

ستاره ایرانی پورتو که در هشت مسابقه گذشته تیمش در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته و طی این مدت ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، امشب هم از ابتدا برابر توندلا به میدان می‌رود و امید زیادی به گلزنی دارد.

 

مهدی طارمی سال گذشته در دو تقابل لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی پرتغال مقابل توندلا موفق به گلزنی شده بود و امشب هم به دنبال این روند برای چهارمین بازی پیاپی برابر این حریف پورتو است.

 

تیم فوتبال پورتو با ۶ پیروزی و ۲ مساوی در این فصل ۲۰ امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر پرتغال است که در صورت برتری مقابل توندلا موقتا صدرنشین خواهد شد.

 

1657234

دیدگاه‌ها