کد خبر : 1787436 | 01 آبان 1400 ساعت 21:30 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

ورزشگاه ما مناسب میزبانی از لیگ برتر است؛

ربیعی: تورم شدید پای انصاری اجازه MRI نمی‌دهد

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که او امیدوار است آسیب دیدگی انصاری از ناحیه رباط صلیبی نباشد.

ربیعی: تورم شدید پای انصاری اجازه MRI نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان که در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو صحبت می‌کرد، درباره مصدومیت محمد انصاری نیز اظهار نظر کرد و گفت که تورم شدید پای او اجازه عکسبرداری را نمی‌دهد.

 

او همچنین از وضعیت ورزشگاه محل میزبانی این تیم صحبت کرد و گفت که وضعیت چمن این استادیوم بسیار مطلوب است و می‌تواند میزبان بازیهای تیمش باشد.

 

بخش دیگر صحبت‌های ربیعی به بازی با شهرخودرو اختصاص داشت و جاییکه او نماینده مشهد را عنصر ناشناخته‌ای دانست که با انگیزه وارد زمین می‌شود.

 

محمد ربیعی در ابتدای صحبت هایش درباره این بازی گفت: سعی می‌کنیم نهایت تمرکز و جدیت خودمان را برای هفته دوم داشته باشیم. رفته رفته نشان می‌دهیم باید به یک مرز درستی ار هماهنگی از اجرای تاکتیک ها و اجرای بازی تیم برسیم و این مقداری زمان می‌برد و بعد از وقفه بعدی بازی های ملی فکر می‌کنم تیم به هارمونی مناسب خودش خواهد رسید. کمااینکه نیازمند این هستیم که در بیشتر دقایق بازی از تمرکز بسیاری بالایی برخوردار باشیم تا در اجرای برنامه ها و تاکتیک هایی که داریم موفق تر عمل کنیم. خوشامد می‌گویم به تیم پدیده و کادرفنی محترم این تیم، بازیکنان و همه مسئولین و مدیران و نفرات اجرایی‌شان به شهر رفسنجان و سرچشمه رفسنجان.

 

وی درباره حواشی تیم پدیده در آستانه بازی با این تیم اظهار داشت: تجربه همه ما ثابت کرده این موارد و اتفاقات در یک سری زمان های لیگ رخ می‌دهد و فکر می‌کنم این موارد شما را با یک عنصر ناشناخته روبرو خواهد کرد چون این مواقع تیم مقابل را از نظر انگیزه و هیجان در بالاترین سطح خودش قرار می‌دهد و این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد. من علاقمند بودم که همه چیز در حالت استاندارد و روان و ساده خودش باشد مثل تمام بازی های دیگر آن وقت نحوه مقابله با تیم حرف هم ساده تر و راحت تر است و هم اینکه بازی در یک شرایط درست و برابر خودش جلو می‌رود اما الان ما نمی‌دانیم با چه اتفاقی از تیم حرف روبرو هستیم. چیزی که من استنباط می‌کنم فکر می‌کنم با تیمی که از لحاظ سطح انگیزشی، عملکرد و خواستن بالاتر از حالت عادی است روبرو می‌شویم و این برای تیم ما خوب نیست. به هر حال سعی ما این است که بتوانیم در کل ۹۰ دقیقه بتوانیم بر تمرکز و ذهن خودمان واقف باشیم تا بتوانیم از این بازی سخت نتیجه دلخواهمان را به دست بیاوریم.

 

او ادامه داد: به دلیل اینکه تیم پدیده هم در بازی گذشته و در بازی های دوستانه ای که ما نتایجش را بررسی کردیم در شش بازی فقط دو گل خورده داشته. تیمی که منسجم دفاع می‌کند، در بازی مقابل آلومینیوم اراک هم این دفاع منسجم بود و من بازی را دیدم و فکر می‌کنم ما در برابر خط دفاعی منسجم پدیده و بعضا ضدحملات زهردارشان امیدوارم فردا زیاد دچار مشکل نشویم.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره چالش های این تیم برای ساخت ورزشگاه عنوان کرد: بر خودم واجب می‌دانم نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم از تمامی کارگران، مسئولین و عواملی که مجدانه و جهادی کار کردند برای اینکه ورزشگاه عزیز و مزین شهید زینلی سرچشمه به این بازی برسد. این خواسته قلبی من مدیران تیم بود که ما بازی هایمان را در شهرستان رفسنجان انجام بدهیم و تیم از رفسنجان برای بازی هایی که میزبان است خارج نشود. همه مربی هایی که در همه مربی هایی که در لیگ برتر کار می‌کنند خیلی علاقمند هستند که زمین برگزاری بازی از کیفیت و سطح مناسبی از چمن و کیفیت صافی برخوردار باشد و این یک نوید بسیار خوب و یک شرایط بسیار ایده‌آل است. من نوید این را می‌دهم که زمین سرچشمه از کیفیت چمن بسیار خوبی برخوردار است و این کمک به کیفیت مسابقه برای هر دو تیم خواهد کرد و بسیار تشکر می‌کنم که خیلی خوب سیستم سازه ورزشگاه شامل رختکن ها، اتاق های مربوطه به ناظرین و داورها، کنفرانس و عوامل این چنینی و سیستم نور و پروژکتور ها و مواردی از این دست با یک حرکت کاملا جهادی و هم‌بستگی زیاد اینجا صورت گرفت که ما بتوانیم میزبان مسابقات در اینجا باشیم. با توجه به تجاربم که سال های زیادی را در لیگ های متفاوت ایران کار کردم، این ورزشگاه جزو یکی از بهترین ورزشگاه های ایران چه از لحاظ کیفیت زمین چمن و چه از لحاظ کیفیت سازه، کیفیت رختکن ها، سرویس های بهداشتی جزو ورزشگاه های خوب است و فکر می‌کنم که هر تیمی به اینجا بیاید لذت می‌برد و استقبال خواهد کرد.


ربیعی افزود: وظیفه خودم می‌دانم برای بار دوم واقعا تشکر بکنم و تیم ما، من، مسئولین باشگاه و تمامی عوامل تیم و بازیکنان خودمان را نماینده کارگران عظیم مجتمع سرچشمه می‌دانیم و خوشحالم که صاحب تیمی هستم که متعلق به مردم شریف رفسنجان و کارگران معظم صنعت مس ملی ایران و سرچشمه است. امیدوارم که بتوانیم دل هوادارانمان و دل کارگران و عزیزانی که در مجتمع ملی مس زحمت می‌کشند را شاد بکنیم. بازهم تشکر می‌کنم از همه و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر تیمی که محق است انشالله به نتیجه دلخواه برسد.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره وضعیت محمد انصاری توضیح داد: متاسفانه ما در هفته گذشته و هفته جاری زیاد درباره این مساله صحبت کردیم. محمد انصاری از بازیکنان بسیار خوب و مودب و باشخصیت تیم ماست و از لحاظ کیفیت فنی هم نفر ثابت تیم من هم در چهار بازی آخر سال گذشته و هم بازی های دوستانه و امسال ما بوده است. در صحنه ای که همه مشاهده کردند یک لحظه نوک پنجه ایشان در چمن گیر می‌کند و باعث چرخش شدید زانو می‌شود در برخوردی که با آقای مغانلو داشت. تورمی که ایشان الان روی زانویش دارد اجازه گرفتن MRI را نمی‌دهد و طبق دستور پزشکی ابتدا باید تورم کاملا از بین برود تا عکس برداری درست صورت بگیرد و تشخیص پزشک هم بتواند تشخیص بهتری باشد اما فکر می‌کنم با مصدومیت شدیدی از محمد انصاری روبرو هستیم.

 

وی افزود: از صمیم قلبم آرزو می‌کنم که محمد انصاری هر چه سریع تر به تیم ما برگردد و ما منتظرش هستیم. قطعا ایشان مورد حمایت صددرصدی و شدید باشگاه و بنده هست و فراموش نخواهیم کرد باز‌یکنانی که برای مجموعه زحمت می‌کشند و بنا به هر دلیلی برای اعتلای تیم و باشگاه در حین بازی و حین تمرینات مصدوم می‌شوند. ما نهایت حمایتمان را داریم و جواب قطعی مصدومیت انصاری را هم تا هفته آینده از طریق رسانه باشگاه به همع منتقل خواهیم کرد. چیزی که ما دوست داریم این است که مصدومیت محمد پارگی کامل نباشد و پارگی جزئی باشد که بتوانیم بعد از دوره کوتاهی نقاهت بتوانیم ایشان را داشته باشیم. انشالله چیزی که خیر و مصلحت الهی است در این مساله رخ بدهد.

دیدگاه‌ها