کد خبر : 1787437 | 01 آبان 1400 ساعت 21:43 | 37.5K بازدید | 8 دیدگاه

مارک مارکز:

طرفدار بارسا هستم و پیش‌بینی می‌کنم ۲-۱ برنده شود

مارک مارکز، موتورسوار مشهور و نامی اسپانیایی، در مورد دیدار فردای ال‌کلاسیکو صحبت کرد.

طرفدار بارسا هستم و پیش‌بینی می‌کنم ۲-۱ برنده شود

به گزارش "ورزش سه"، مارک مارکز از آن دسته ورزشکارانی است که به فوتبال علاقه بسیار زیادی دارد. این قهرمان اسپانیایی رقابت های موتورسواری بارها درباره این علاقه خود صحبت کرده و همچنین پیش از این فاش شده که او یکی از طرفداران پر و پا قرص بارسلونا محسوب می‌شود.

 

مارکز حالا در مصاحبه ای پیرامون دیدار فردای بارسلونا و رئال مادرید صحبت کرده است. او گفت: "احساس من نسبت به ال‌کلاسیکو؟ این از آن دسته الکلاسیکوهایی محسوب می‌شود که من هیچ ایده خاصی در مورد آن ندارم و نمی توانم بگویم که شانس کدام تیم بیشتر است. بدیهی است که من دوست دارم بارسلونا برنده شود اما هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

 

 

1657250

 

 

امسال مشاهده شده که هر دو تیم قادر به انجام بازی های بسیار عالی هستند و یا اینکه بر عکس در برخی دیگر از مسابقات دچار مشکل شده اند. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما من این جسارت به خرج می‌دهم و پیش‌بینی می‌کنم که بارسا 2-1 برنده شود."

 

مارک مارکز همچنین در مورد مقایسه هایی که بین آنسو فاتی و وینیسیوس جونیور انجام می‌شود نیز گفت: "این دو بازیکن نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. من مقایسه بین ورزشکاران را دوست ندارم چرا که هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. آنسو ممکن است در مقطع کنونی از نظر گلزنی بهتر عمل کند اما وینیسیوس هم سرعت بسیار بالایی دارد. با این حال من طرف آنسو هستم چراکه او را می‌شناسم و از طرفدارانش هستم اما در عین حال هر دو بازیکنان بزرگی هستند."

 

 

1657249

دیدگاه‌ها