کد خبر : 1787446 | 01 آبان 1400 ساعت 23:03 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دقایق دشواری بود و این به سود ماست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از برایتون پرداخته و برتری تیمش مقابل این تیم را درخشان توصیف کرد.

گواردیولا: دقایق دشواری بود و این به سود ماست

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امشب در شرایطی با نتیجه 1-4 مغلوب منچسترسیتی شد که در رده چهارم جدول این فصل لیگ برتر قرار داشته و از تیم های پرستاره ای مانند منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام هم بهتر نتیجه گرفته بود. پپ گواردیولا در پایان این دیدار مدعی شد جریان مسابقه برای دقایقی دشوار شده و این در درازمدت به سود منچسترسیتی خواهد بود.

 

پپ گواردیولا گفت: "بازی واقعا خوبی بود و ما دقیقا می دانستیم که با چه تیمی روبرو هستیم. سبک بازی برایتون شبیه به فصل گذشته است، اما این فصل آنها تبدیل به تیمی کارآمدتر شده اند. این دیدار یک درس خوب بود، زیرا برایتون در نیم ساعت نیمه دوم بهتر از ما بود.

 

1655874

 

شما در فوتبال باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید و وقتی اینگونه نیست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما شرایط دشواری داشتیم و شاید این برای ما خوب باشد. شرایط خیلی مهم نیست و ما باید تلاش کنیم سبک بازی مورد نظر خود را ارائه دهیم.

 

در ورزشگاه برایتون به برتری بزرگی دست یافتیم و سبک بازی منچسترسیتی باعث تمجید و ستایش من می شود. ما بازیکنان خوبی داریم و به همین دلیل موفق به کسب پیروزی شدیم، پس خیلی کار سرمربیان را ارزیابی نکنید. برایتون تمام ویژگی های یک تیم بزرگ را در خود می بیند. من از بازی مقابل سوانسی در زمان حضور گراهام در این تیم و فصل های گذشته از این موضوع اطلاع دارم.

 

آنها همیشه سعی می کنند فوتبال خوبی ارائه دهند و من این هدف را تحسین می کنم. برایتون در جمع چهار تیم برتر انگلیس نیست، اما آنها سبک خوبی ارائه می دهند. به همین دلیل می دانم که بازی کردن در مقابل چنین تیمی چقدر سخت است و باید منچسترسیتی را مورد ستایش قرار دهم.

دیدگاه‌ها