کد خبر : 1787450 | 01 آبان 1400 ساعت 23:51 | 63.3K بازدید | 13 دیدگاه

طارمی: امروز، روز خوش شانسی من بود

مهاجم ایرانی پورتو اعلام کرد که چون روز خوش شانسی او بوده، توانسته است برابر توندلا هت تریک کند.

 طارمی: امروز، روز خوش شانسی من بود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بوشهری پورتو روز فوق العاده ای را برابر توندلا گذارند. مهدی طارمی در این دیدار ضمن هت تریک برابر تیم میزبان، توانست در دقیقه 28 با تیزهوشی و یک توپ ربایی سریع، باعث اخراج مدافع توندلا شود و در ادامه کار پورتو نیز برابر حریف 10 نفره راحت تر شد.

 

طارمی پس از این بازی توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند. او عنوان کرد که از هت تریک برابر توندلا خوشحال است. طارمی در گفتگوی تلویزیونی پس از این بازی گفت: من همیشه با تمام توان برای تیم بازی می کنم و امروز روز خوش شانسی من بود. من سه گل به ثمر رساندم و خیلی خوشحالم.

 

1657276

 

مهاجم ایرانی پورتو معتقد است که این تیم هیچ دیدار آسانی در پیش ندارد و آنها محکوم به پیروزی در تمامی دیدارها هستند. طارمی در این خصوص گفت: همه بازیها برایمان مهم هستند چرا که ما پورتو هستیم. از هوادارانی که به اینجا آمدند و از تیم حمایت کردند تشکر می کنم ضمن اینکه از همه کارکنان باشگاه پورتو نیز قدردانی می کنم.

 

طارمی در پایان اضافه کرد: بعد از دیدار لیگ قهرمانان و پیروزی بر میلان، دیدار دشواری در پیش داشتیم. این بازی برای ما بسیار مهم بود، زیرا بعد از دیدار لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی داشتیم و به آن رسیدیم.

دیدگاه‌ها