کد خبر : 1787463 | 02 آبان 1400 ساعت 02:13 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

طیبی با گل به پرتغال بازگشت

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در جریان دیدار با ویسئو دو گل به ثمر رساند.

طیبی با گل به پرتغال بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم فوتسال بنفیکا که برای نخستین بار در فصل ۲۲-۲۰۲۱ حسین طیبی را در فهرست مسابقه داشت، از ساعت ۲۰ شنبه شب به مصاف تیم قعرنشین ویسئو رفت.

 

حسین طیبی که طی سه دیدار اخیرشان در فصل جدید لیگ برتر فوتسال پرتغال بخاطر دوری از تمرینات و دیر اضافه شدن به دوران آماده‌سازی تیمی نتوانسته بود در سه هفته گذشته بازی کند، امشب بازگشت درخشانی به میادین داشت.

 

ستاره ایرانی بنفیکا در دقیقه ۶ دیدار مقابل ویسئو پاس رو به عقب از اوت کنار زمین را با شوت محکم تبدیل به گل کرد و در دقیقه ۲۷ نیز یک گل دیگر به ثمر رساند تا در هر دو نیمه گل‌های نخست تیمش را زده باشد.

 

1657301

 

تیم فوتسال بنفیکا در شبی که حسین طیبی دو گل به ثمر رساند و نمایش خوبی داشت، موفق شد به پیروزی ۵ بر صفر مقابل ویسئو دست پیدا کند، ۹ امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

 

یاران طیبی با این پیروزی روحیه‌بخش حالا خود را آماده فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا می‌کنند و دو روز دیگر برای رقابت‌های مرحله گروهی این رقابت‌ها باید به کشور اسلوواکی بروند.

دیدگاه‌ها