کد خبر : 1787492 | 02 آبان 1400 ساعت 10:59 | 45.9K بازدید | 37 دیدگاه

لیورپول حریف دشواری است؛

آمار نگران کننده رونالدو؛ CR7 به دنبال تغییر رویه!

کریستیانو رونالدو در شرایطی بعد از سالها در لباس یونایتد مقابل لیورپول بازی می کند که آمار چندان خوبی برابر این تیم ندارد.

آمار نگران کننده رونالدو؛ CR7 به دنبال تغییر رویه!

به گزارش "ورزش سه"، این سیزدهمین باری است که رونالدو در دوران حرفه ای خود به مصاف لیورپول می رود. او در گذشته 12 بار مقابل مرسی سایدی ها بازی کرده که 9 مورد آن هنگام پوشیدن پیراهن منچستریونایتد بود.

 

رونالدو در پنج بازی به عنوان بازیکن منچستریونایتد پیروز شده و دو تساوی و دو شکست در کارنامه داشته است. اما در ترکیب رئال مادرید، رونالدو در هر سه مسابقه ای که مقابل لیورپول انجام داده است پیروز شده که بی تردید مهم ترین آن فینال لیگ قهرمانان 2018 است که رئال مادرید با نتیجه 3-1 برنده شد.

 

1657324

 

اما نکته عجیب اینجاست رونالدو در طول این 12 بازی تنها سه بار موفق به گلزنی شده که تفاوت فاحشی با میانگین گلزنی همیشگی این ستاره پرتغالی دارد. کریستیانو رونالدو در شش تقابل اول خود مقابل لیورپول حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. در نهایت در یک سال پایانی دوران حضور این بازیکن در ترکیب منچستریونایتد بود که او دو بار در گلزنی مقابل مرسی سایدی ها موفق ظاهر شد.

 

همچنین در روزهای پوشیدن لباس رئال مادرید نیز رونالدو تنها در اولین تقابل در مرحله گروهی سال 2014 در آنفیلد دروازه لیورپول را باز کرد و این اتفاق در دو مسابقه بعدی رخ نداد. اما به هر حال کریستیانو رونالدو 36 ساله در هشت بازی اخیر خود شش گل به ثمر رسانده تا ثابت کند که هنوز هم در بالاترین سطح قرار دارد و بی تردید او امید اول هواداران یونایتد برای درخشش در مسابقه امروز خواهد بود.

 

1657325

دیدگاه‌ها