کد خبر : 1787495 | 02 آبان 1400 ساعت 11:30 | 27K بازدید | 26 دیدگاه

برد بزرگی در آبادان داشتیم؛

جعفری: استقلال را شگفت‌زده می‌کنیم

هافبک ذوب‌آهن امیدوار است در دیدار با استقلال به برتری برسند.

جعفری: استقلال را شگفت‌زده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری با اشاره به برتری ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت اظهار کرد: پس از یک روند آماده‌سازی طولانی و با برنامه که آقای تارتار و کادر فنی در نظر گرفته بودند، در بهترین شرایط وارد بازی با صنعت نفت شدیم و به نظرم با نمایشی کاملا بهتر از حریف خودمان به حقی که داشتیم، رسیدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

 

او ادامه داد: گرفتن سه امتیاز در آبادان کار راحتی نیست و فکر نمی‌کنم طی یک سال اخیر تیمی به راحتی برنده شده باشد، اما خدا را شکر ما با یک بازی خیلی خوب و موقعیت‌های زیادی که خلق کردیم و حتی یکبار هم به تیرک دروازه صنعت نفت زدیم، توانستیم برنده شویم و خدا را شکر در لحظه‌های آخر یک گل زدیم.

 

هافبک تکنیکی ذوب‌آهن که جزو بهترین‌های تیمش در دیدار با صنعت نفت بود، عنوان کرد: خوشبختانه در تمرینات و بازی‌های دوستانه قبل از فصل به شرایط خوبی رسیدم و با دیگر بچه‌های تیم هماهنگ شدم. بازی در ذوب‌آهن شرایط و جو خاص خود را دارد که امیدوارم بهترین عملکردم را برای این تیم داشته باشم.

 

جعفری در خصوص دیدار حساس هفته دوم ذوب‌آهن برابر استقلال عنوان کرد: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و در بازی اول برنده شدند ولی ما با توجه به آمادگی بدنی و روحی بالای تیم و دستورات تاکتیکی که کادر فنی تیم می‌دهند، تمام توان خودمان را در این بازی می‌گذاریم تا استقلال را شگفت‌زده کنیم، یک نتیجه بزرگ بگیریم و دوباره دل هواداران ذوب‌آهن که مدت‌هاست یک برد بزرگ را جشن نگرفتند، شاد کنیم.

دیدگاه‌ها