کد خبر : 1787497 | 02 آبان 1400 ساعت 12:02 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایزنی‌های عراق با اینفانتینو برای کسب میزبانی

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال عراق برای کسب میزبانی ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی، دست به دامان اینفانتینو شده است.

رایزنی‌های عراق با اینفانتینو برای کسب میزبانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق به دلایل امنیتی و سیاسی، قادر به برگزاری دیدارهای خانگی خود در بصره نبود و فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفت بازی های این تیم را در کشور بی طرف برگزار کند که عراقی ها قطر و شهر دوحه را برای این منظور انتخاب کردند و در آنجا نیز به مصاف ایران و لبنان رفتند که حاصل آن یک شکست و یک تساوی بود.

 

چند وقتی است که تیم جدید ریاست فدراسیون فوتبال این کشور در پی کسب میزبانی 3 بازی باقیمانده خانگی است و رایزنی هایی را در این خصوص آغاز کرده است. عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان عراق که همزمان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نیز هست، در حاشیه فینال جام امیر قطر بین السد و الریان، دیدارهایی را با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال داشت تا عراق بتواند مجددا میزبانی دیدارهای خانگی خود را به دست بیاورد.

 

در همین رابطه وزارت ورزش و جوانان عراق اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد که درجال جلسه مهمی را در این خصوص با اینفانتینو برگزار کرد و از رئیس فیفا دعوت کرد تا با حضور در بصره، وضعیت این شهر و استادیوم آن را از نزدیک ببیند تا درخصوص لغو ممنوعیت برگزاری دیدارهای خانگی عراق تصمیم گیری کند.

 

چندی پیش بود که رسانه های عراقی از موافقت اولیه فیفا با بازگشت بازی های خانگی عراق به خاک این کشور خبر داده بودند. تیم ملی عراق باید در 3 بازی خانگی باقیمانده خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، به مصاف تیم های سوریه، کره جنوبی و امارات برود.

دیدگاه‌ها